داغ ترین ها :
سامسونگ آپدیت ژانویه 2022 را برای گوشی‌های سری گلکسی منتشر کرد

سامسونگ آپدیت ژانویه 2022 را برای گوشی‌های سری گلکسی منتشر کرد

گزارش‌هایی منتشر شده که سامسونگ در حال انتشار آپدیت امنیتی ماه ژانویه ۲۰۲۲ برای گوشی‌های هوشمند مختلف سری گلکسی است.

 

خرید گوشی های سامسونگ با گارانتی معتبر و ارسال فوری به سراسر ایران در سایت تکنولایف: گوشی سامسونگ

 

در روزهای ابتدایی سال ۲۰۲۲ به سر می‌بریم و سامسونگ نیز برنامه‌ای را در پیش گرفته تا جدیدترین پک امنیتی را برای گوشی‌های هوشمند مختلف سری گلکسی منتشر کند. این آپدیت شامل پک امنیتی ماه ژانویه ۲۰۲۲ می‌شود و باعث خواهد شد ضریب امنیتی دستگاه در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از بدافزارها افزایش یابد.

اصولا سامسونگ هر ماه چنین آپدیت‌هایی را برای گوشی‌های هوشمند و محصولات خود منتشر می‌کند که شامل پک امنیتی ماهانه می‌شوند. البته در شرایطی نیز شاهدیم که همراه با پک امنیتی، ویژگی‌های جدیدی نیز به رابط کاربری افزوده می‌شود. با این حال، آنچه از گزارش‌ها به دست آمده، آپدیت مدنظر تنها شامل پک امنیتی ژانویه ۲۰۲۲ می‌شود. در مورد محصولاتی که آپدیت را دریافت خواهند کرد نیز گفته شده شامل مدل‌های مختلف سری گلکسی خواهند بود.

کدام گوشی‌ها زودتر آپدیت ماه ژانویه ۲۰۲۲ را دریافت می‌کنند؟

سامسونگ در نظر گرفته آپدیت جدید ابتدا برای محصولات میان‌رده منتشر شود. گلکسی A51 نیز گویا اولین گوشی هوشمندی است که آپدیت ماه ژانویه ۲۰۲۲ را دریافت خواهد کرد. در کنار گوشی A51 مدل‌های سری گلکسی نوت 10 که شامل مدل استاندارد و مدل‌های 4G و 5G گلکسی نوت 10 پلاس می‌شوند نیز از اولین محصولات شرکت کره‌ای خواهند بود که آپدیت جدید برایشان منتشر شده است.

آپدیت ژانویه ۲۰۲۲ سامسونگ

آپدیت ژانویه ۲۰۲۲ سامسونگ برای گلکسی S20 FE

 

فهرست اولین محصولات سامسونگ که آپدیت ژانویه ۲۰۲۲ را دریافت کرده‌اند:

  • گلکسی A51 با شماره مدل A515FXXU5EUL3
  • گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس با شماره مدل N97xFXXU7GULD
  • گلکسی نوت 10 پلاس با شماره مدل N976BXXU7GULD

برای بررسی اینکه آپدیت امنیتی جدید سامسونگ برای گوشی هوشمندتان منتشر شده یا خیر می‌توانید از بخش تنظیمات به بخش آپدیت نرم‌افزاری رفته و سپس گزینه‌ی دانلود و نصب را انتخاب کنید. در صورتی که آپدیتی برای دستگاهتان منتشر شده باشد که هنوز آن را نصب نکرده‌اید پیامی برای دانلود و نصب آخرین آپدیت منتشر شده دریافت خواهید کرد.

Settings > Software update > Download and install

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ ۲۱ دی معرفی می‌شود

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. رضا

    رام گوشی من برای مراکش هست . الان هم این آپدیت برای مراکش منتشر شده ولی روی قسمت آپدیت که میزنم مینویسه جدیدترین آپدیت نصب شده در حالیکه آپدیت آخر رو هنوز نصب نکردم!!!

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%da%98%d8%a7%d9%86%d9%88%db%8c%d9%87-2022-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c/
ads
ads