داغ ترین ها :
آپدیت بازی Genshin Impact شخصیت، نقشه و امکانات جدید اضافه می‌کند

آپدیت بازی Genshin Impact شخصیت، نقشه و امکانات جدید اضافه می‌کند

سازندگان بازی Genshin Impact اعلام کرده‌اند که آپدیت بزرگی را در ۱۵ دی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر خواهند کرد. آپدیت 2.4 بازی Genshin Impact ویژگی‌های جدیدی به این بازی اضافه می‌کند. در ادامه می‌توانید با تغییرات این آپدیت آشنا شوید و آن را از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

 

برای خرید گوشی گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در صورتی که هنوز فرصت تجربه‌ی بازی Genshin Impact را نداشته‌اید باید بگوییم یکی از سنگین‌ترین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود که برای اجرا در بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی به سخت‌افزاری توانمند نیاز دارد. بازی Genshin Impact از گرافیکی خیره‌کننده برخوردار است که گیم‌پلی جذابی را نیز ارائه می‌دهد.

بازی Genshin Impact کاملا رایگان است و برای تجربه‌ی آن نیاز به پرداخت هزینه‌ای ندارید. درواقع می‌توانید با جستجوی نام آن در اپ استور اپل یا پلی استور گوگل اقدام به دانلود و نصب آن کنید. البته می‌توانید از فروشگاه موجود در بازی اقدام به خرید امکانات مختلف ازجمله لباس یا سلاح کنید.

در صورتی که علاقه‌مند به تجربه‌ی بازی Genshin Impact در پلتفرم‌های دیگر باشید جالب است بدانید که این بازی برای کامپیوتر و کنسول‌های خانگی پلی استیشن و ایکس باکس نیز منتشر شده و می‌توانید از اجرای آن لذت ببرید.

سازندگان بازی به مناسبت سال جدید میلادی اعلام کرده‌اند که آپدیت جدیدی برای بازی Genshin Impact منتشر شده است. این آپدیت شامل نقشه، داستان و شخصیت‌های جدید می‌شود. همچنین آیتم‌های بیشتری به فروشگاه بازی افزوده شده تا آزادی عمل بیشتری در شخصی‌سازی شخصیت‌های بازی داشته باشند.

 

 

آپدیت جدید بازی Genshin Impact قرار است در ۵ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۵ دی ۱۴۰۰) منتشر شود. با نصب این آپدیت، نسخه‌ی بازی به ۲.۴ تغییر خواهد یافت و می‌توانید به امکانات گسترده‌ای که سازندگان بازی در نظر گرفته‌اند، دسترسی پیدا کنید. این امکانات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • نقشه جدید Enkanomiya
  • شخصیت‌های جدید به نام‌های Shenhe و Yunjin
  • لباس‌های جدید برای شخصیت‌های Keqing و Nigguang
  • دسترسی به فستیوال Lantern Rite

گفته شده که نصب دیتای بازی از ۳ ژانویه (۱۳ دی) برای پلتفرم‌های iOS، اندروید و کامپیوتر آغاز می‌شود. در حال حاضر تریلرهایی نیز از آپدیت جدید بازی منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را در پلتفرم‌های مختلف ازجمله یوتیوب مشاهده کنید.

 

دانلود آپدیت 2.4 بازی Genshin Impact برای اندروید

 

دانلود آپدیت 2.4 بازی Genshin Impact برای iOS

 

دانلود آپدیت 2.4 بازی Genshin Impact برای PC

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. محمد علی

    عالی بود ممنون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد علی

      ممنون از همراهی شما
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-2-4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-genshin-impact/
ads
ads