داغ ترین ها :
آپدیت One Ui 3.1.1 برای سری گلکسی S21 عرضه شد

آپدیت One Ui 3.1.1 برای سری گلکسی S21 عرضه شد

سامسونگ بروزرسانی نرم افزاری جدیدی را برای S21، S21+ و S21 Ultra به بازار عرضه کرده است. این بروزرسانی جدید که One Ui 3.1.1 نام دارد قابلیت‌های جدیدی مثل ساعت خواب، برنامه آب و هوای جدید، انیمیشن‌های جدیدتر و بهبود عملکرد برنامه دوربین را برای این سه گوشی به ارمغان آورده است.

این آپدیت جدید ورژن G99*WVLU4AUGQ نام داشته و دستگاه را از نظر امنیتی نیز ارقاء بخشیده است و قابلیت VONR را نیز به این کهکشانی‌ها اضافه کرده است (این قابلیت در ایران کارایی نداشته و در آمریکا نیز به T-Mobile محدود می‌شود).

این آپدیت در ایران نیز در دسترس است؟

این بروزرسانی فعلا در آمریکا و کانادا در دسترس قرار گرفته است و به احتمال زیاد به زودی این سه گوشی در تمام جهان این بروزرسانی جدید را دریافت کنند. سامسونگ به کاربران گوشی‌های کهکشانی وعده داده که تا ۳ سال کامل گوشی‌های آن‌ها بروزرسانی‌های نرم افزاری و امنیتی دریافت کند.

به طور کلی همان طور که احتمالا می‌دانید یکی از ایراداتی که همیشه نه تنها به گوشی های سامسونگ بلکه به گوشی‌های اندرویدی وارد بوده، بروزرسانی کند و همچنین کوتاه مدت نرم افزاری بوده است و حال شرکت‌هایی مثل سامسونگ و شیائومی تلاش می‌کنند تا این مشکل را از بین ببرند.

 

مشخصات گوشی های هوشمند سامسونگ را بررسی کرده و پیش از خرید گزینه های مختلف را باهم مقایسه کنید:

قیمت گوشی سامسونگ

 

البته بخش زیادی از این موضوع به خاطر این است که گوشی‌های اندرویدی یک رابط کاربری اختصاصی دارند و با هر نسخه اندروید شرکت باید رابط کاربری خود را با آن نسخه به خصوص از اندروید هماهنگ کند.

این مشکل در مورد ایفون‌ها وجود ندارد و گوشی‌های مختلف اپل همزمان بروزرسانی جدید را دریافت می‌کنند؛ چرا که IOS کاملا در اختیار خود اپل قرار دارد و سخت افزار گوشی‌های اپل بیشترین هماهنگی را با این سیستم عامل دارند.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-one-ui-3-1-1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s21-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%b4%d8%af/
ads
ads