داغ ترین ها :
آیفون ایکس (iphone x) معرفی شد

آیفون ایکس (iphone x) معرفی شد

پس از مدت ها گمانه زنی در مورد محصول جدید کمپانی اپل، این کمپانی سرانجام در کنار معرفی گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، از نسخه ای ویژه از آیفون به مناسبت دهمین سالگرد معرفی این گوشی با نام آیفون ایکس رونمایی کرد.

همانطور که پیشتر و در تصاویر درزشده از این گوشی هم مشاهده کردیم، در این گوشی آیفون از نمایشگری با حاشیه ی بسیار اندک استفاده شده است و بخش جلویی آن میزبان هیچگونه دکمه ی فیزیکی نمی باشد. بنابراین، دکمه ی هوم و سنسور اثر انگشت در این گوشی حذف شده اند.

به عنوان جایگزینی برای سنسور اثر انگشت، اپل از سنسور جدیدی برای تشخیص چهره ی کاربر و بازکردن قفل دستگاه استفاده کرده است. این کمپانی نام این روش جدید را Face ID گذاشته است.

با استفاده از این قابلیت می توان در شرایط مختلف، نور کم یا زیاد، با عینک یا بدون عینک، با کلاه یا بدون کلاه و … و تنها با نگاه کردن به دستگاه قفل آن را باز کرد. اپل همچنین این سیستم را تا حد ممکن امن کرده است تا از بازشدن دستگاه به وسیله ی تصویر افراد یا حتی مجسمه ی سه بعدی آن ها جلوگیری کند.

آیفون ایکس میزبان دو دوربین به عنوان دوربین های اصلی با چینش افقی می باشد. دو دوربین اصلی این گوشی از سنسورهایی با رزولوشن 12 مگاپیکسل و لنزهایی با گشودگی دریچه ی دیافراگم f/1.8 و f2.4 استفاده می کنند.

همچنین، آیفون ایکس میزبان یک صفحه نمایش 5.8 اینچی با پنل OLED می باشد که تصویر خیره کننده ای را به کاربران نمایش خواهد داد.

آیفون ایکس از انتهای ماه میلادی جاری و با قیمت پایه ی 1000 دلار عرضه خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-x-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads