داغ ترین ها :
آیپد ایر با تراشه M1 و پشتیبانی از شبکه 5G معرفی شد

آیپد ایر با تراشه M1 و پشتیبانی از شبکه 5G معرفی شد

اپل در کنار معرفی آیفون SE 2022 و آيفون 13 سبز، از محصول دیگری رونمایی کرد. این محصول جدید آیپد ایر با تراشه M1 نام دارد. آیپد ایر جدید به احتمال زیاد برای خیلی از کاربران محصول هیجان‌انگیزی خواهد بود. چرا که هم قیمت بسیار مناسبی دارد که مانند آیپد پرو خیلی زیاد نیست و هم از ویژگی‌های جالب توجهی بهره می‌برد.

 

لیست قیمت تبلت های اپل را در سایت تکنولایف ببنید: آیپد

 

همان‌طور که گفتیم آیپد ایر جدید از تراشه M1 استفاده می‌کند و از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. البته پشتیبانی این تبلت از شبکه 5G تنها با eSIM یا سیم‌کارت الکترونیکی امکان‌پذیر خواهد بود. با این حال این تبلت یک مدل پایه هم خواهد داشت که تنها از وای-فای برخوردار است.

ایپد ایر با تراشه M1

مشخصات سخت افزاری آیپد ایر با تراشه M1

استفاده از تراشه M1 مهم‌ترین ویژگی این تبلت به‌حساب می‌آید. این تراشه باعث شده که عملکرد آیپد مینی به اندازه آیپد پرو برسد و از پس هر کاری بر بیاید. البته آیپد ایر جدید از رم کمتری در مقایسه با آیپد پرو برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های آیپد ایر با تراشه M1 می‌توانید به دوربین سلفی اولتراواید اشاره کنیم که دقیقا در وسط حاشیه بالای تبلت قرار گرفته است. این دوربین به شکل خودکار برای تماس‌های تصویری به کار می‌رود و زاویه دید بسیار خوبی هم از شما ارائه می‌کند. در پشت آیپد ایر با تراشه M1 هم یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را مشاهده خواهید کرد که در مقایسه با آیپد ایرهای قبلی تغییری نکرده است. این محصول جدید اپل از پورت USB-C هم بهره می‌برد که سرعت آن دو برابر بیشتر از مدل‌های قبلی است. اپل اعلام کرده که سرعت انتقال اطلاعات این پورت به ۱۰ گیگابیت برثانیه می‌رسد.

آیپد ایر با تراشه M1

آیپد ایر جدید به صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی Liquid Retina مجهز شده که تا ۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. این صفحه نمایش از تکنولوژی True Tone هم بهره می‌برد که قدرت رنگ‌ها را نسبت به نور محیط تغییر می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های آیپد ایر با تراشه M1 می‌توانیم به بلندگوهای استریو در حالتی که تبلت در حالت افقی قرار دارد اشاره کنیم. همچنین حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر دکمه خانه قرار گرفته است.

جدیدترین تبلت شرکت اپل با سیستم عامل iPad OS 15.4 راهی بازار می‌شود. این نسخه از سیستم عامل iPad OS به‌زودی برای تمام آیپدها منتشر خواهد شد. اپل اعلام کرده که کاربران هفته آینده می‌توانند منتظر این به‌روزرسانی باشند.

با توجه به اینکه محصولات اپل از ویژگی Universal Control پشتیبانی می‌کنند، کاربران این امکان را خواهند داشت که تنها با یک ماوس و کیبورد روی چندین محصول از جمله چندین مک بوک و آیپد کار کنند. برای استفاده از این ویژگی هیچ‌گونه تنظیمات خاصی هم لازم نیست. کاربران حتی می‌توانند با این ویژگی محتوای مورد نظر خودشان را بین دو دستگاه Drag and Drop کنند.

آیپد ایر 2022

اپل اعلام کرده که آیپد ایر با تراشه M1 به شکل ۱۰۰ درصد از محصولات بازیافتی ساخته شه است. برد اصلی آن ۱۰۰ درصد بازیافتی است و تمام قطعا دیگر از جمله آهنرباهای بلندگوها هم بازیافتی هستند.

 

قوی‌ترین کامپیوتر اپل را بشناسید:
اپل مک استودیو معرفی شد

 

قیمت آیپد ایر با تراشه M1

بر اساس گفته‌های اپل این محصول جدید در رنگ‌های خاکستری، سفید، صورتی، بنفش و ابی راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شد که قیمت پایه آیپد ایر جدید ۵۹۹ دلار خواهد بود که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این تبلت با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم راهی بازار می‌شود. قیمت مدل پایه آیپد ایر با پشتیبانی از 5G و وای-فای هم ۷۴۹ دلار اعلام شده است. پیش فروش این محصول هم اکنون شروع شده و از هفته آینده ر ۲ کشور دنیا عرضه می‌شود.

آیپد ایر 5

در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که آیپد ایر جدید از قلم اپل هم پشتیبانی می‌کند. این قلم به تنهایی ۱۲۹ دلار قیمت دارد. همچنین می‌توانید Magic Keyboard هم متصل کنید که ۲۹۹ دلار قیمت دارد. از دیگر لوازم جانبی این تبلت می‌توانیم به Keyboard Folio با قیمت ۱۷۹ دلار و Smart Folio Cover با قیمت ۷۹ دلار اشاره کنیم.

 

آخرین اخبار از رویداد 17 اسفند اپل:
آیفون SE 2022 با تراشه قدرتمند و ظاهری قدیمی معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-m1/
ads
ads