داغ ترین ها :
آیپد مینی نسل بعدی اپل صفحه‌نمایشی ۱۲۰ هرتزی دارد

آیپد مینی نسل بعدی اپل صفحه‌نمایشی ۱۲۰ هرتزی دارد

به نظر می‌رسد اپل برای آیپد مینی نسل بعدی در نظر دارد صفحه‌نمایشی با مشخصات ارتقا یافته ازجمله نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کند. آیپد مینی با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی می‌تواند برای خیلی‌ها جذاب باشد.

 

برای خرید آیپد به فروشگاه آنلاین تکنولایف مراجعه کنید.

 

از تبلت‌های محبوب بازار را می‌توان آیپد مینی دانست؛ محصولی که از مشخصات سخت‌افزاری مطلوب در کنار برچسب قیمتی ایده‌آل برخوردار است. در حال حاضر نیز به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها برای معرفی نسل بعدی آن آماده می‌شوند.

گزارش منتشر شده بیانگر مشخصات سخت‌افزاری صفحه‌نمایشی است که آیپد مینی نسل بعدی به همراه دارد. طبق گفته‌ها آیپد مینی جدید دارای صفحه‌نمایشی خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. وظیفه‌ی تولید صفحه‌نمایش ۸.۳ اینچی آیپد مینی نسل بعدی را نیز سامسونگ به عهده خواهد داشت.

در نسل ششم آیپد مینی مشکلی وجود داشت که نرخ نوسازی در تمامی قسمت‌های صفحه‌نمایش، یکسان نبود. در گزارش جدید به این مشکل نیز اشاره شده است. درواقع پنل در نظر گرفته شده برای آیپد مینی نسل بعدی می‌تواند نرخ نوسازی یکسانی را در تمامی بخش های صفحه‌نمایش ارائه داده و مشکل موجود در نسل پیشین آیپد مینی را برطرف سازد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود نسل هفتم آیپد مینی دارای تراشه‌ی A15 بیونیکی اپل باشد و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده کند. البته مدل‌هایی نیز از آیپد مینی جدید وجود خواهد داشت که حافظه‌ی رم یا حافظه‌ی ذخیره‌سازی با ظرفیت بالاتری خواهند داشت.

اپل به موفقیت تبلت‌های خود امید فراوانی دارد. این موضوع را می‌توان در آمارهای منتشر شده از فروش تبلت‌ها نیز مشاهده کرد؛ آماری که خبر می‌دهند بخش قابل توجهی از بازار تبلت‌ها در اختیار کوپرتینو‌یی‌ها قرار دارد. طبیعتا فروش مدل‌های مختلف آیپد مینی نیز در کسب این موفقیت بی‌تاثیر نبوده است و اپل انتظار دارد با معرفی نسل هفتم آیپد مینی‌ به فروش محصولات خود کمک  کند.

نظر شما کاربران تکنولایف در مورد آیپد مینی جدید چیست؟ آیا حاضر به خرید آن هستید و اصولا وجود نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در تبلتی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی می‌پسندید؟ نظر خود را با اعضای دیگر تکنولایف به اشتراک قرار دهید.

 

شاید نیاز داشته باشید:
یادآور دارو (برنامه موبایل)

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%db%b1%db%b2%db%b0-%d9%87%d8%b1%d8%aa%d8%b2%db%8c/
ads
ads