داغ ترین ها :
آیپد مینی جدید معرفی شد

آیپد مینی جدید معرفی شد

اپل پس از معرفی آیپد ارزان قیمت جدید از آیپد مینی جدید هم رونمایی کرد. پیش فروش این تبلت هم از امروز شروع شده و فروش آن هم از هفته آینده شروع خواهد شد. iPad Mini جدید از نظر اندازه و ظاهر قطعا نظر افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. آیپد مینی جدید در حال حاضر کوچک‌ترین آیپد اپل به حساب می‌اید که صفحه نمایش آن حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. در حالی که شایعه شده بود iPad Mini جدید از صفحه نمایش mini LED بهره می‌برد، این محصول با صفحه نمایش معمولی Liquid Retinia راهی بازار می‌شود.

ویدئوی معرفی آیپد مینی جدید را ببینید:

آیپد مینی جدید سعی کرده همچنان همان ظاهر کلاسیک را داشته باشد و از صفحه نمایشی در اندازه ۸.۳ اینچ استفاده می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که آیپد مینی ۵ از صفحه نماشی ۷.۹ اینچ استفاده می‌کرد. صفحه نمایش بزرگ‌تر iPad Mini جدید باعث شده که این محصول برای مولتیتسکینگ بسیار بهتر از مدل‌های قبلی باشد.  شرکت اپل اعلام کرده که این محصول با قیمت ۴۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

آیپد مینی جدید

 

از جمله تغییرات آیپد مینی جدید می‌تونیم به حاشیه‌های باریک‌تر صفحه نمایش در مقایسه با ایپد مینی ۵ اشاره کنیم. همچنین این محصول در رنگ‌های بیشتری هم راهی بازار می‌شود. iPad Mini جدید از پورت USB-C استفاده می‌کند و دوربین‌های جلو و پشت ان هم ارتقا پیدا کرده‌اند. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار گرفته و در پشت آن هم دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این دوربین‌ها می‌توانند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کنند.  این تبلت از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سرعت ۳.۵ گیگابیت برثانیه را به همراه بیاورد. اپل اعلام کرده که این تبدل از نسل دوم قلم اپل پشتیبانی می‌کند.

رنگ صورتی ایپد مینی جدید اپل

اپل اعلام کرده که این تبلت ۱۰۰ درصد از قطعاتی ساخته شده که می‌توان آن‌ها را کاملا بازیافت کرد. به گفته اپل پردازنده این تبلت ۴۰ درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی است و پردازنده گرافیکی آن هم ۸۰ درصد سریع‌تر عمل می‌کند.

آیپد مینی جدید

جدیدترین اخبار از محصولات اپل:

آیفون 13 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads