داغ ترین ها :
آیپد پرو با تراشه M2 در پاییز ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

آیپد پرو با تراشه M2 در پاییز ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

سایت بلومبرگ در گزارشی جدید به این موضوع اشاره کرد که آیپد پرو با تراشه M2 در فصل پاییز سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود. این سایت حتی اعلام کرد که آیپد پرو با تراشه M2 از مگ سیف پشتیبانی می‌کند. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، آیپد پرو جدید اولین تبلت اپل خواهد بود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

تفاوت های تراشه M2 بر اساس شایعات

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که تراشه M2 از همان معماری پردازنده هشت هسته‌ای تراشه M1 استفاده می‌کند، اما سرعت بالاتری دارد و مصرف آن هم بهینه‌تر شده است. شایعات می‌گویند که تراشه M2 را معماری ۴ نانومتری توسط شرکت TSMC ساخته می‌شود. این احتمال وجود دارد که از یک پردازنده گرافیکی ۹ و ۱۰ هسته‌ای هم روی تراشه M2 استفاده شود. پردازنده گرافیکی تراشه M1 از ۷ و ۸ هسته استفاده می‌کرد.

شرکت اپل معمولا در فاصله‌ای بین ۱۳ تا ۱۶ ماه مدل جدید تبلت‌های آیپد پرو را راهی بازار می‌کند. با یک حساب کتاب ساده می‌توان متوجه شد که از ماه آگوست ۲۰۲۲ به بعد باید منتظر عرضه آیپد پرو جدید باشیم. نسل فعلی آیپد پرو ۱۱ و آیپد پرو ۱۲۰.۹ در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ راهی بازار شده بودند.

 

برای فرزند شما چه تبلتی مناسب است؟
تبلت کودکان

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-m2/
ads
ads