داغ ترین ها :
آیپد پرو با نمایشگر 11 اینچ مینی LED در سال آینده معرفی می‌شود

آیپد پرو با نمایشگر 11 اینچ مینی LED در سال آینده معرفی می‌شود

از ماه جولای خبرهایی پیرامون عدم عرضه نخستین آیپد مجهز به نمایشگر اولد (OLED) در سال آینده میلادی منتشر شد. شایعات منتشرشده زیادی نشان‌دهنده تجهیز آیپد ایر به نمایشگر اولد در سال 2022 میلادی بودند، اما آقای مینگ چی کو (Ming-Chi Kou) تحلیلگر اپل مدعی شده که این طرح از دستور کار شرکت خارج شده است. آقای کو در ماه مارس گفته بود که تبلت‌های آیپد ایر و مدل‌های ارزان‌تر از آن به جای استفاده از فناوری مینی ال ای دی از اولد استفاده می‌کنند؛ این خبر در آن زمان از سوی DigiTimes هم مورد تایید قرار گرفته بود.

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع iPad اپل به فروشگاه آنلاین تکنولایف مراجعه کنید: آیپد

 

آیپد با نمایشگر OLED نخواهیم داشت؟

در ماه جولای خبری از سوی DSCC منتشر شد که نشان می‌داد نخستین iPad OLED تا سال 2023 میلادی معرفی نخواهد شد. او همچنین اظهار داشته است که آیپد ایر در سال 2022 میلادی با پنل‌های TFT-LCD همراه خواهد بود؛ بر اساس اطلاعات موجود، این اقدام به علت نگرانی‌های مربوط به عملکرد و هزینه است. او درباره OLED تا سال 2023 سخنی نگفته است، اما با توجه به تجاری‌سازی فناوری موردنظر توسط LG و انتشار شایعاتی پیرامون ارائه پنل‌هایی برای آیپد تا سال 2023 در کنار افزایش هزینه‌های سامسونگ، می‌توان به نتایج خوبی دست یافت. چند روز قبل هم خبری مشابه از سوی The Elec کره جنوبی منتشر شد که بر اساس آن مشخص شده است سامسونگ قصد ندارد پنل‌های اولد را برای مدل‌های 10.86 اینچ عرضه کند. اینطور که پیداست، اپل درخواست یک ساختار پشت سر هم را داشت؛ این موضوع می‌تواند روشنایی بیشتری ارائه کند و عمر پنل را 4 برابر افزایش دهد و این در حالی‌ست که سامسونگ تمایل دارد از یک ساختار واحد استفاده کند.

مینگ چی کو اعلام کرده است آیپد پرو 11 اینچ در سال آینده مجهز به نمایشگر مینی ال ای دی خواهد بود. همچنین این دستگاه با تراشه M2 همراه بوده که می‌تواند آیپد پرو آینده را به یکی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار تبدیل کند. انتظار می‌رود مک بوک پرو آینده در مدل‌های 14 و 16 اینچ و با فناوری ذکرشده عرضه شود. این تحلیلگر مدعی است که تولید آیپدهای نازک‌تر، سبک‌تر و انعطاف‌پذیر از مهم‌ترین طرح‌های اپل در صنعت تولید تبلت در 3 الی 5 سال آینده خواهد بود. خبرهایی پیرامون فعالیت اپل برای تولید گوشی انعطاف‌پذیر منتشر شده است، اما انتظار نمی‌رود که دستگاه موردنظر قبل از سال 2024 میلادی معرفی شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات اپل:

آیفون ۱۳ با هندزفری در فرانسه عرضه می‌شود

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-11-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%86-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-led/
ads
ads