داغ ترین ها :
چگونه آیکلود را در گوشی آیفون، مک بوک و آیپد همزمان یا sync کنیم

چگونه آیکلود را در گوشی آیفون، مک بوک و آیپد همزمان یا sync کنیم

محصولات آیفون وابستگی و هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند و تمام ارتباط بین محصولات این برند توسط سرویس آیکلود به وجود می‌آید، این سرویس فقط در محصولات آیفون وجود دارد و نمی توانید در اندروید از آن استفاده کنید. سرویس iCloud یک سرویس ابری مخصوص محصولات اپل است که توسط آن می توانید از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و یا اطلاعات خود مانند عکس، فیلم، نوت، مخاطبین و اس ام اس ها را در آن ذخیره کنید که فضای ذخیره آیفون، آیپد و حتی مک بوک و آی مک را اشغال نکند.
حالا اگر بخواهید تمام این دستگاه ها را با یکدیگر هماهنگ کنید، خیلی کار سختی نیست، فقط کافیست آیکلود همه دستگاه ها را با یکدیگر هماهنگ کنید. در ادامه آموزش می دهیم که چطور می توانید آیکلود آیفون، مک بوک و آیپد را سینک کنید، همراه ما باشید.

 

برای خرید جدیدترین آیفون های بازار با آفرهای ویژه تکنولایف روی لینک روبرو کلیک کنید: گوشی اپل

 

چگونه آیکلود آیفون را با آیپد سینک کنیم؟

این سرویس به دلیل اختصاصی بودن برای محصولات اپل، نیاز به اپل آیدی دارد، در حقیقت تمام دستگاه های اپل مانند آیفون، آیپد، آی مک و مک بوک نیاز به اپل آیدی دارند. پس باید ابتدا اپل آیدی بسازید، اگر نمی توانید اپل آیدی بسازید به مطلب آموزش ساخت اپل ایدی به آسان ترین روش ممکن مراجعه کنید تا به راحتی بتوانید اپل ایدی شخصی خود را داشته باشید.

سینک کردن آیفون و آیپد

برای سینک کردن iCloud بین دستگاه های اپل باید یک اپل آیدی را که استفاده می کنید، روی دستگاه های اپلی ای که دارید sign in کنید؛ در این صورت به دلیل هماهنگ بودن iCloud با اپل آیدی، آیکلود شما روی تمام دستگاه های اپلی که یک اپل ایدی یکسان دارند باز می شود و می توانید اطلاعات درون آیکلود را با تمام دیوایس های اپلی ای که دارید چک کنید و از آن ها استفاده کنید.

سینک کردن آیفون و آیپد

اکانت آیکلود شما همان اپل ایدی ای است که استفاده می کنید، پس نیاز به ساخت اکانت آیکلود جدا برای استفاده از این سرویس ندارید، ساخت اپل آیدی با پسوند iCloud هیچ ربطی به استفاده از سرویس آیکلود ندارد، در زمانی که می خواهید ایمیل برای نام کاربری اپل آیدی خود تعیین کنید، هم می توانید از جیمیل استفاده کنید و هم از پسوند آیکلود، پس فرقی ندارد که اپل آیدی شما جیمیل باشد یا آیکلود، در هر صورت می توانید از آیکلود استفاده کنید، کافیست آن را از تنظیمات گوشی روشن کنید و از اطلاعتی که می خواهید، روی iCloud بک آپ بگیرید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%db%8c%da%a9%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86%d8%8c-%d9%85%da%a9-%d8%a8%d9%88%da%a9-%d9%88-%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d9%87/
ads
ads