داغ ترین ها :
آموزش نحوه اتصال می بند به موبایل

آموزش نحوه اتصال می بند به موبایل

شیائومی می بند (Mi Smart Band) به شما کمک می‌کند فعالیت‌های روزانه خود را در گوشی هوشمند ردیابی و مورد بررسی قرار دهید. تنها کاری که باید انجام دهید، خرید یک Mi Band جدید بوده و در نهایت لازم است ارتباط میان آن‌ها و گوشی موبایل را برقرار کنید. توجه داشته باشید که MI Band شیائومی با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است. برای اتصال MI Smart Band به گوشی هوشمند خود باید برنامه mi fit شیائومی را در دستگاه دانلود و نصب کنید.

 

انواع بند و ساعت هوشمند شیائومی را از فروشگاه تکنولایف تهیه کنید: ساعت هوشمند شیائومی

 

مدل‌های اخیر می بند دارای صفحه نمایش آمولد هستند و با استفاده از این بند هوشمند می‌توانید برخی از گزارش‌های پیرامون سلامت جسمانی و تناسب اندام را مشاهده کنید. شما باید برای استفاده از می بند، آن را روی مچ دست خود ببندید و بلوتوث را در گوشی هوشمند فعال‌سازی کنید تا بتوانید داده‌های گوناگون را به صورت لحظه‌ای ردیابی کنید. هنگامی که ارتباط میان می بند و گوشی هوشمند برقرار شود، هشدارها و اعلان تماس‌های ورودی را دریافت خواهید کرد. در این بخش روش اتصال می بند شیائومی به گوشی‌های هوشمند اندروید یا آیفون با استفاده از برنامه MI Fit را آموزش خواهیم داد.

اتصال می بند به موبایل

اتصال می بند 6 به گوشی

شما باید می بند خود را به گوشی هوشمند متصل کرده و بلوتوث را در گوشی فعال‌سازی کنید تا هشدارها برای شما نمایش داده شوند.

گام اول: برنامه MI Fit را از گوگل پلی برای دستگاه‌های اندروید و اپ استور برای آیفون دانلود و نصب کنید.

گام دوم: برنامه Mi Fit را بازگشایی کنید.

گام سوم: وارد حساب کاربری MI Fit خود شوید. در صورتی که حساب کاربری ندارید، می‌توانید با ضربه زدن روی گزینه ایجاد یک حساب جدید (Create an Account Now)، اکانت جدیدی را بازگشایی کنید.

گام چهارم: هم اکنون صفحه‌ای در برنامه Mi Fit قابل مشاهده است که در آن باید دستگاه موردنظرتان را برای برقراری ارتباط، انتخاب کنید.

خرید مک بوک

گام پنجم: در ادامه کار باید روی گزینه Band ضربه بزنید.

گام ششم: هم اکنون باید روی درخواست جفت شدن در می بند شیائومی ضربه بزنید.

گام هفتم: برای تایید جفت شدن روی نماد تایید روی می اسمارت بند (Mi Smart Band) ضربه بزنید.

هنگامی که می بند شیائومی خود را به گوشی موبایل متصل کردید، باید دسترسی لازم برای نمایش هشدارها را از طریق تنظیمات ارائه کنید. همچنین شما می‌توانید ویژگی‌هایی همانند اعلان تماس‌های ورودی را از منوی تنظیمات برنامه Mi Fit فعال یا غیرفعال کنید.

لینک دانلود: Mi Fit

 

 

جمع‌بندی

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت موجود در بازار که می‌تواند تاثیر زیادی روی سلامت جسمانی و تناسب اندام کاربران داشته باشد، می بند شیائومی است، اما متصل کردن آن به موبایل نیازمند عبور از مراحل خاص است. ما در این مقاله سعی کردیم روش اتصال می بند به موبایل را به ساده‌ترین روش موجود آموزش دهیم.

 

قیمت می بند 6

 

سوالات متداول

آیا امکان نصب برنامه دیگری وجود دارد؟ بله؛ اما بهتر است از اپلیکیشن Mi Fit برای اتصال می بند به گوشی‌های موبایل استفاده کنید تا بتوانید نتایج بهتری را کسب کنید.

آیا می‌توان اتصال را از راه دور انجام داد؟ هنگام برقراری ارتباط باید ساعت می بند شیائومی را در کنار گوشی موبایل قرار دهید. همچنین برای انجام این کار باید بلوتوث دستگاه را هم روشن کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. یاسین

    سلام خسته نباشید من گوشیم ایفونه اپ رو دانلود کردم ولی اصلا می بند۸رو پیدا نمیکنه

  2. najibullah

    سلام ببخشید من ساعت xiaomi smart band 8 pro 545D خریدم ولی نمیتوانم به گوشی سامسونگ وصلش کنم مراحل وصل کردن را انجام دادم وصل نمیشه ؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به najibullah

      سلام مطمئن بشید که ساعت شارژ داشته باشه و در حالت آماده به کار قرار بگیره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84-%d9%85%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/
ads
ads