داغ ترین ها :
احتمال عرضه گوشی A53 مدل 5G سامسونگ با شارژر 25 وات قوت گرفت

احتمال عرضه گوشی A53 مدل 5G سامسونگ با شارژر 25 وات قوت گرفت

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که گوشی A53 مدل 5G سامسونگ همراه با شارژر ۲۵ وات به بازار عرضه خواهد شد. برای مدتی است که اخبار و گزارش‌های متعددی در مورد گلکسی A53 مدل 5G سامسونگ منتشر می‌شود؛ گوشی هوشمندی که درواقع جانشینی برای گوشی A52 خواهد بود و انتظار می‌رود به‌زودی معرفی و سپس راهی بازار شود. اطلاعات جدیدی که از گوشی A53 مدل 5G منتشر شده است به نوع شارژری اشاره دارد که همراه با محصول جدید سامسونگ به دست مشتری خواهد رسید.

 

آفرهای ویژه خرید گوشی های سامسونگ از سایت تکنولایف را هر روز دنبال کنید: گوشی سامسونگ

 

گویا گلکسی A53 مدل 5G توانسته از سازمان FCC و NBTC مجوز لازم برای عرضه به بازار را دریافت کند. در گزارش منتشر شده از سوی سازمان FCC نیز آمده که محصول جدید سامسونگ همراه با شارژر ۲۵ وات به بازار عرضه می‌شود.

باید در نظر داشت که ممکن است عرضه گوشی A53 مدل 5G با شارژر ۲۵ وات بسته به بازار مدنظر باشد و در برخی از بازارها محصول جدید سامسونگ مانند نسخه پیشین با شارژر ۱۵ وات عرضه شود. همچنین شایعاتی وجود دارد که سامسونگ ممکن است عرضه گوشی هوشمند با شارژر را کنار گذاشته و تلفن‌های هوشمند خود را بدون شارژر به بازار عرضه کند.

به همین علت ممکن است گوشی A53 5G بدون شارژر در برخی از بازارها عرضه شود. تمامی این موارد به برنامه‌ها و سیاست‌های سامسونگ بستگی دارد. در این بین باید اشاره کرد که سامسونگ به زودی جدیدترین پرچم‌داران خود را معرفی می‌کند که شامل سری گلکسی ‌S22 می‌شوند.

سری گوشی هوشمند S22 قرار است در سه مدل و همراه با تبلت‌های سری گلکسی تب S8 در ۹ فوریه (۲۰ بهمن) برای علاقه‌مندان رونمایی شوند. با این حال شرکت کره‌ای تنها به عرضه محصولات ذکر شده بسنده نمی‌کند و گوشی‌های هوشمند در رده‌های مختلف سخت‌افزاری و قیمت می‌سازد.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی A53 مدل 5G سامسونگ

با این حال، دریافت تاییدیه از سوی سازمان‌هایی مانند FCC نشان می‌دهند که گوشی A53 مدل 5G مراحل نهایی تولید را پشت سر گذاشته و به‌زودی معرفی و سپس به بازار عرضه خواهد شد. در دل پنل جلو، صفحه‌نمایشی ۶.۴۶ اینچی قرار گرفته که پنل AMOLED دارد.

صفحه‌نمایش محصول جدید سامسونگ می‌تواند وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار دهد. از ویژگی‌های صفحه‌نمایش گلکسی A53 می‌توان به ادغام شدن آن با حسگر اسکنر اثر انگشت اشاره کرد. برای تراشه نیز سامسونگ از تراشه‌های خود استفاده خواهد کرد و می‌خواهد گوشی جدید را با تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ به بازار عرضه کند.

در پنل پشتی محصول جدید سامسونگ، ماژول دوربین چهارگانه‌ای قرار می‌گیرد که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. برای دوربین سلفی نیز حسگری با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. گلکسی A53 دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که امکان شارژ ۲۵ وات آن وجود دارد. به محض موجود شدن این گوشی در بازار می‌توانید خرید آنرا از طریق لینک زیر دنبال کنید.

 

قیمت گوشی A53 سامسونگ با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-a53-%d9%85%d8%af%d9%84-5g-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%d8%b1/
ads
ads