داغ ترین ها :
احراز هویت با ویدئوی سلفی به اینستاگرام اضافه می‌شود

احراز هویت با ویدئوی سلفی به اینستاگرام اضافه می‌شود

در حال حاضر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی برای احراز هویت کاربران از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند؛ روش‌‌هایی که البته برخی از آن‌ها می‌توانند در نوع خود عجیب و جالب باشند. گویا اینستاگرام نیز به دنبال ارائه‌ی روش جالبی برای احراز هویت کاربران است و از آن‌ها ویدئوی سلفی می‌خواهد.

سران اینستاگرام در نظر دارند با انجام چنین کاری، تعداد حساب‌های کاربری را که توسط ربات‌ها مدیریت می‌شوند، کاهش دهند. طی سیستم احراز هویت جدید از کاربر درخواست می‌شود که ویدئوی سلفی را ضبط کرده و به دیتابیس اینستاگرام ارسال کند. در طول ویدئو، کاربر باید ویدئویی از صورت خود گرفته و سر و صورت خود را به سمت‌های مختلف بچرخاند.

 

لیست گوشی های موبایل موجود و آفرهای تخفیف ویژه امروز تکنولایف را از دست ندهید: قیمت روز گوشی

 

اینستاگرام در توضیح سیستم احراز هویت جدید گفته که از چنین روشی برای اهداف دیگری استفاده نخواهد کرد و به دنبال جمع‌آوری اطلاعات کاربران ازجمله اسکن چهره‌ی آن‌ها نیست. درواقع شبکه‌ی اجتماعی محبوب توضیح داده که ویدئوهای سلفی در دیتاسنتر تنها به مدت ۳۰ روز ذخیره شده و پس از گذر بازه‌ی زمانی ذکر شده از سیستم برای همیشه پاک خواهند شد.

علاوه بر موارد ذکر شده، اینستاگرام تایید کرده که ویدئوهای سلفی ارسالی توسط کاربران در هیچیک از قسمت‌های پلتفرم اینستاگرام به نمایش گذاشته نمی‌شوند و هدف از تهیه‌ی آن‌ها تنها احراز هویت کاربران خواهد بود. برای اولین بار نیست که اینستاگرام دست به چنین اقدامی می‌زند. درواقع شبکه‌ی اجتماعی محبوب سال گذشته‌ی میلادی نیز چنین ویژگی را آزمایش کرده بود، اما به دلیل مشکلات فنی، احراز هویت از طریق ارسال ویدئوی سلفی را متوقف کرد.

حال به نظر می‌رسد که ایرادات فنی برطرف شده و اینستاگرام می‌تواند سیستم احراز هویت جدید را به مرحله‌ای اجرایی برساند. البته احراز هویت ویدئویی برای تمامی کاربران فعال نخواهد شد و تنها کاربرانی باید چنین اقدامی را انجام دهند که هوش مصنوعی اینستاگرام نسبت به فعالیت آن‌ها مشکوک شده و تشخیص داده که ممکن است حساب کاربری مدنظر توسط ربات مدیریت شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88%db%8c-%d8%b3%d9%84%d9%81%db%8c/
ads
ads