داغ ترین ها :
ارسال پیام گروهی در واتساپ

ارسال پیام گروهی در واتساپ

ارسال پیام گروهی در واتس آپ روش موثر برای تبلیغ کالا و خدمات توسط بنگاه‌های تجاری کوچک و بزرگ است. هنرمندان و ورزشکاران نیز از این ابزار برای معرفی رخدادهای خود بهره‌ می‌گیرند. ارسال انبوه پیام فقط با استفاده از گوشی موبایل شخصی شما یعنی صرفه‌جویی در وقت،‌ کاهش مصرف اینترنت و افزایش تعامل با مخاطبان بی‌شمار. اما چگونه می‌توان با استفاده از واتساپ برای افراد زیادی پیام ارسال کرد؟ تا پایان این مقاله همراه تکنولایف باشید، تا در مورد امکان ارسال انبوه پیام Whatsapp برای‌تان بگوییم.

 

ارسال پیام گروهی در واتساپ

از ابتدای ارائه‌ی پیام‌رسان واتس‌اپ، امکان ارسال پیام گروهی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شد. این قابلیت به ویژه برای صاحبان مشاغل، امتیاز بزرگی جهت حفظ ارتباط و تعامل با مشتریان‌شان است. ارسال پیام‌های تبلیغاتی، نظرسنجی‌ها و اطلاعیه‌ها از این طریق گام مهمی در جهت پیشرفت ارائه‌کنندگان کالا و خدمات می‌باشد.

قابلیت ارسال انبوه پیام در واتساپ بسیار مفید است. اما این اپلیکیشن برای جلوگیری از ارسال هرزنامه (spam) محدودیت‌های سختی برای ارسال پیام‌های گسترده توسط شرکت‌ها و صاحبان مشاغل در نظر گرفته است. در نتیجه اگر افراد حقیقی و حقوقی روش درست ارسال انبوه پیام را ندانند، ممکن است دیر یا زود حساب کاربری‌شان توسط واتساپ مسدود شود و راه‌ ارتباطی مهم‌شان با مخاطب‌ را از دست بدهند.

 

از خطرات بالقوه امنیتی آگاه باشید:

واتساپ صورتی چیست و چطور از آن در امان بمانیم

 

ارسال پیام به بیش از 5 نفر در واتساپ

در حالت عادی می‌توانید یک پیغام واحد را برای تعداد اندکی از مخاطبان خود فوروارد کنید. اما متداول‌ترین روش ارسال پیام به تعداد زیادی از مخاطبان، ایجاد گروه در واتس‌اپ است. استفاده از این روش برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی موثر نیست. اغلب کاربران دوست ندارند در یک گروه عمومی در کنار دیگرکاربران قرار بگیرند و ممکن است که تصمیم به ترک گروه بگیرند. در این شرایط واتس‌اپ امکان دیگری را پیش روی صاحبان مشاغل قرار داده که در ادامه مروری بر آن خواهیم داشت.

ارسال انبوه پیام از طریق واتساپ

ارسال انبوه پیام از طریق ایجاد broadcast

 

نحوه ارسال پیام گروهی در واتساپ اندروید

جهت ارسال پیام به تعداد بیشتری از مخاطبان در گوشی‌هایی با سیستم عامل اندورید به روش زیر عمل کنید.

• برنامه‌ی واتس‌اپ را باز کنید.
• بر روی منوی برنامه که به صورت سه نقطه روی هم در بالا سمت راست نمایش داده می‌شود، ضربه بزنید.
• گزینه‌ی New broadcast را انتخاب کنید.
• صفحه‌ی باز شده حاوی اطلاعات تماس مخاطبان شماست. از این لیست بر روی هر مخاطبی که ضربه بزنید به New broadcast شما اضافه خواهد شد.
• حداکثر مخاطبانی که می‌توانید انتخاب کنید 256 نفر می‌باشد.
• بعد از ایجاد لیست بر روی تیک سبز در پایین صفحه ضربه بزنید.
• در صفحه‌ی باز شده می‌توانید پیغام خود را تایپ و سپس ارسال کنید.

لیست New broadcast قابل ویرایش می‌باشد و شما می‌توانید افراد این لیست را اضافه یا حذف کنید.

 

ترفندهای دیگر مربوط به واتساپ:

خواندن پیام های حذف شده در Whatsapp

 

نحوه‌ی ارسال پیام انبوه در واتساپ IOS

برای ارسال پیام انبوه در واتس اپ در IOS، مانند اندروید ابتدا باید یک لیست broadcast ایجاد کنید، تا از این طریق قادر باشید پیام‌تان را به صورت جداگانه برای هریک از مخاطبان ارسال نمائید. برای این منظور از روش زیر پیروی کنید.

• برنامه‌ی واتساپ را بازکنید.
• از منوی پایین صفحه، بر روی Chat ضربه بزنید.
• بالای لیست گفتگوها در قسمت سمت چپ، Broadcast Lists را انتخاب کنید.
• در پایین صفحه گزینه‌ی New List دیده می‌شود. آن را انتخاب کنید.
• در صفحه‌ی باز شده، مخاطبان ذخیره شده در آیفون شما نمایش داده می‌شود.
• با ضربه زدن بر روی نام مخاطبان آن‌ها را به لیست خود اضافه کنید.
• در پایان بر روی Create ضربه بزنید.
• به صفحه‌ی گفتگویی هدایت می‌شوید. حالا می‌توانید پیام خود را بنویسید و ارسال کنید.

لیست ایجاد شده در IOS نیز مانند اندروید قابلیت ویرایش مخاطبان را دارد. همچنین محدودیت‌هایی برای ارسال پیام به بیش از 256 نفر در اینجا نیز اعمال شده است.

 

 

 

ارسال پیام گروهی در واتساپ بیزنس

واتس‌اپ به کاربران خود اجازه می‌دهد بسته به نیاز خود، بدون خطر مسدود شدن از قابلیت ارسال انبوه پیام بهره گیرند. WhatsApp Business امکان ارسال پیام گروهی و انبوه را برای کاربران خود فراهم کرده. این نرم‌افزار راه‌کاری ایده‌ال برای توسعه‌ی تجاری و افزایش تعامل میان مشتری‌ها و صاحبان کالا و خدمات است و تاکنون به افراد زیادی برای رشد و توسعه‌ی بیزنس کوچک و بزرگ‌شان کمک کرده.

واتس‌اپ بیزنس نیز مانند نسخه‌ی معمولی واتساپ به صورت رایگان برای کاربران عرضه شده است. این واتس‌اپ به صاحبان مشاغل امکان حفظ ارتباط با مشتریانشان را می‌دهد. با استفاده از نرم‌افزار واتس‌اپ بیزنس می‌توانید پیام‌های خود در قالب ویدئو، عکس، موزیک و متن را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

با استفاده از این نسخه‌ی واتساپ می‌توانید یک پیغام را همزمان به 256 مخاطبی که شماره‌شان را ذخیره دارید ارسال کنید.

 

ارسال انبوه پیام در whatsapp business

whatsapp business ابزار قدرتمند مدیریت مخاطبان

 

نحوه‌ی ارسال پیام انبوه در واستاپ

با استفاده از واتس‌اپ بیزنس می‌توانید کاربران خود را در گروه‌های مختلف دسته‌بندی کنید. حتی می‌توانید برای هر گروه نام و رنگ خاصی تعریف کنید. دسته‌بندی مخاطبان کار وقت‌گیری است،‌ اما یک‌بار برای همیشه می‌توانید لیستی را برای ارسال پیام ایجاد کنید و سپس هر زمان که می‌خواهید برای تمام افراد آن لیست یک پیام واحد را همزمان ارسال نمائید.

 

آیا می دانستید برای ثبت نام در بسیاری از مسنجرها و شبکه های اجتماعی لازم نیست حتما زمان ثبت نام شماره تلفن خود را وارد کنید؟

مقاله دریافت شماره مجازی رایگان را بخوانید.

 

نحوه‌ی ایجاد و استفاده از برچسب (Labels) در whatsapp business

برنامه‌ی تخصصی واتس‌اپ بیزنس به کاربر اجازه می‌دهد از طریق ایجاد برچسب‌ها (حداکثر 20 برچسب) مخاطبان خود را مدیریت کنند. برای این منظور کاربر باید بر روی تک تک شماره‌ی مخاطبان خود کلیک کند و برچسب مورد نظر خود را به شماره‌ی مخاطب پیوست کند. برچسب‌های حاوی رنگ و نام ویژه‌ی خود خواهند بود.

برای ارسال پیغام به مخاطبانِ برچسبی واحد تنها کافی‌است، روی منوی برنامه که به صورت سه نقطه‌ روی هم در قسمت بالا سمت راست نمایش داده می‌شود، ضربه بزنید. از منوی باز شده دسته‌ی مورد نظر خود را انتخاب نمائید. سپس گزینه‌ی Message Customers را انتخاب کنید، پیامتان را تایپ کنید و سپس دکمه‌ی ارسال را بزنید.

خرید مک بوک

ربات ارسال پیام گروهی در واتساپ

استفاده از ربات‌ها و بات‌ها برای ارسال انبوه پیام در واتس‌آپ و سایر برنامه‌های پیام‌رسان برای کسانی که قصد معرفی محصولات و خدمات خود را دارند روش محبوبی‌ست. اما به دلیل کثرت استفاده از این ربات‌ها و به خطر افتادن امنیت واتس‌اپ، این شرکت‌ محدودیت‌های بیشتری را برای کنترل برنامه اعمال کرده است.

در واقع همچنان امکان استفاده از ربات‌های ارسال پیام انبوده وجود دارد. اما چنانچه واتس‌اپ ربات را شناسایی کند، شماره‌ی تماس و حساب کاربری‌ متصل به آن ‌را مسدود خواهد کرد و این به معنای از دست رفتن تلاش‌های کاربر در توسعه‌ی کسب و کار خود است. با این توضیحات اگر هنوز تمایل به استفاده از ربات ارسال پیام انبوه در واتس‌اپ دارید، به شما توصیه می‌کنیم با شماره‌ی جدیدی برای ایجاد حساب کاربری و ارسال پیام اقدام کنید تا در صورت مسدود شدن شماره توسط سیستم امنیتی واتس‌اپ کمتر متحمل ضرر شوید.

 

کاربردهای دیگر واتساپ:

برقراری تماس تصویری گروهی در واتس اپ

 

نرم‌افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ اندروید، IOS و ویندوز

در حال حاضر در فروشگاه‌های نرم‌افزار، نرم افزار ارسال پیام گروهی در واتساپ وجود دارد که امکان ارسال تعداد بالایی پیام را برای کاربران واتس‌اپ فراهم می‌کنند. در ادامه به دو نمونه از این نرم‌افزارهای کمکی اشاره می‌کنیم.

نرم افزار WhatSender

این نرم‌افزار برای ویندوز طراحی شده است و هدف اصلی طراحی‌ آن ارسال پیام‌های تبلیغاتی برای تعداد بی‌شماری از کاربران می‌باشد. امنیت و سرعت وات‌سندر بسیار بالاست. ضمن آن‌که به کاربر امکان ارسال زمان‌بندی شده‌ی پیغام‌ها را می‌دهد. لازم به ذکر است که ارسال و دریافت پیام با کمک WhatSender دقیقا مشابه واتس‌اپ می‌باشد.

 

افزونه‌ی Whatomat

واتومات یک افزونه‌ در گوگل کروم است که برای ارسال نامحدود پیام در واتس‌اپ به کمک کاربران آمده. این افزونه امکان تعامل با مشتریان را بسیار بالا می‌برد و از سوی دیگر علاوه بر محتوای متنی و تصویری می‌توانید از فایل پیوست و اموجی‌ها نیز در ارسال پیام خود بهره ببرید.

 

ارسال گروهی پیام در واتساپ

واتس‌اپ نرم‌افزاری فراتر از مکالمات روزمره

 

ترفندهای دیگر مربوط به واتساپ:

ترفند فهمیدن بلاک شدن در واتساپ

 

سخن پایانی

اینترنت فضای فرصت‌های برابر است. مهم‌ترین ملاک تعیین‌کننده در رقابت در جهان وب، خلاقیت و دانش می‌باشد. در این مقاله به امکان ارسال پیام انبوه در واتساپ اشاره کردیم. دانلود برنامه‌ی واتس‌اپ، واتساپ بیزنس و نیز نرم‌افزارهای کمکی ارسال انبوه پیام رایگان می‌باشند. در نتیجه با کمی خلاقیت و نوآوری به کمک همین ابزارهای رایگان، قادر به معرفی و تبلیغ تجارت خود خواهید شد.
به نظر شما پیغام‌های تبلیغاتی در پلتفرم‌های پیام‌رسان باید چگونه باشند؟ تجربیات خود را با ما و سایر مخاطبان تکنولایف به اشتراک بگذارید.

سوالات متدوال

چگونه در واتساپ به صورت گروهی، پیام ارسال کنیم؟

با استفاده از واتس‌اپ بیزنس می‌توانید کاربران خود را در گروه‌های مختلف دسته‌بندی کنید. هرچند دسته‌بندی مخاطبان کار وقت‌گیری است،‌ اما یک‌بار برای همیشه می‌توانید لیستی را برای ارسال پیام ایجاد کنید و سپس هر زمان که می‌خواهید برای تمام افراد آن لیست یک پیام واحد را همزمان ارسال نمائید.

چگونه از ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ استفاده کنیم؟

همچنان امکان استفاده از ربات‌های ارسال پیام انبوده وجود دارد. اما چنانچه واتس‌اپ ربات را شناسایی کند، شماره‌ی تماس و حساب کاربری‌ متصل به آن ‌را مسدود خواهد کرد و این به معنای از دست رفتن تلاش‌های کاربر در توسعه‌ی کسب و کار خود است.

لپ تاپ گیمینگ بنر
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

19 نظر

  1. زهرا

    سلام عزیزم مسیج کاستوم واتس او بیزینس آیفون کجاست من پیدا نمی کنم

  2. رامین

    سلام من ماهانه باید به سیصد نفر که شماره ی من رو ندارند پیام بدم ولی بعد ده پونزده ‌پیام بلاک میشم چه راهکاری دارید؟

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به رامین

      باید پیام‌هات رو به صورت برادکست ارسال کنی.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%a8%d9%88%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/
ads
ads