داغ ترین ها :
از شیائومی ردمی K50 Pro چه می دانیم؟

از شیائومی ردمی K50 Pro چه می دانیم؟

شیائومی ردمی K50 گیمینگ مدتی قبل معرفی شد و حالا اطلاعاتی از دیگر عضو از این خانواده به بیرون درز کرده و در ادامه قصد داریم نگاهی به اطلاعات موجود از ردمی K50 Pro بیندازیم. طبق رندرهای منتشر شده این گوشی حاشیه‌های باریکی اطراف نمایشگر دارد و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول کوچک در بالا وسط نمایشگر قرار گرفته است؛ درست شبیه بسیاری از گوشی‌های حال حاضر بازار.

 

جدیدترین گوشی های هوشمند شیائومی را با بهترین قیمت در آفرهای ویژه تکنولایف بخرید: گوشی شیائومی

 

فریم اطراف این گوشی به نظر فلزی خواهد بود و اگر این موضوع درست باشد گوشی کیفیت ساخت مناسبی خواهد داشت و می‌تواند رقبای خود با فریم پلاستیکی را آسان‌تر پشت سر بگذارد.

پشت گوشی ظاهرا طراحی کاملا مات دارد و فریم مربعی شکل دوربین‌ها در بالا سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته و بخش زیری این دوربین‌ها نیز فریم دیگری به رنگ نقره‌ای خواهد بود که باعث می‌شود در نهایت کل فریم دوربین‌ها مستطیلی شکل باشد.گوشی Redmi k50 شیائومی

طبق تصاویر ضخامت K50 Pro برابر با ۸.۷ میلی متر خواهد بود و فریم دوربین‌های آن نیز حدود ۲.۵ میلی متر بیرون زدگی خواهد داشت.

مشخصات K50 Pro چه خواهد بود؟

این گوشی طبق اطلاعات موجود احتمالا نمایشگری 6.6 اینچی تخت خواهد داشت و رزولوشن این پنل نیز FHD+ خواهد بود. البته اطلاعات کافی از نوع پنل در دست نیست ولی به هر روی احتمالا پنل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همراه خواهد شد تا بتواند به خوبی با رقبای موجود رقابت کند.

دوربین اصلی ردمی K50 Pro‌ از سنسوری 64 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و احتمالا دو لنز فوق عریض و تشخیص عمق میدان آن را همراهی می‌کنند. بخش بسیار جذاب این گوشی سخت افزار آن است و این محصول احتمالا به تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد و در نسخه‌ پایه‌ای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته می‌شود.

طبق اطلاعات موجود باتری این دستگاه ظرفیتی 4700 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. با توجه به این اطلاعات بخش باتری این گوشی نیز بسیار جذاب است و این موارد می‌تواند در کنار قیمت مناسب ارزش خرید K50 Pro را بسیار افزایش دهد.

باید دید که در نهایت مشخصات این گوشی چه خواهد بود و شیائومی چه برچسب قیمتی برای آن در نظر می‌گیرد.

 

 

آخرین اخبار مرتبط با شیائومی:
آنچه از شیائومی 12 لایت مشخص شده است

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50-pro-%da%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f/
ads
ads