داغ ترین ها :
از شیائومی 12 لایت چه می دانیم؟

از شیائومی 12 لایت چه می دانیم؟

از زمانی که شیائومی سری می 8 را به بازار عرضه کرده است هر ساله شاهد نسخه لایت از گوشی‌های پرچمدار این شرکت چینی هستیم. این نسخه لایت همواره تلاش می‌کند تا حس و حال یک گوشی پرچمدار را با قیمت بسیار کمتر و نزدیک به گوشی‌های میانرده ارائه کند.

گوشی بعدی از سری لایت پرچمداران این شرکت چینی، شیائومی 12 لایت خواهد بود که طراحی شبیه به دیگر اعضای سری شیائومی 12 خواهد داشت. در این مطلب به سراغ اطلاعات موجود از شیائومی 12 لایت می‌رویم تا شما بیشتر با این محصول خوش قیمت و جذاب آشنا شوید. گفته‌های ادامه متن حتمی نیستند و بر اساس شایعات و اطلاعات درز کرده پیش بینی می‌شوند.

 

لیست قیمت امروز جدیدترین های شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

 

مشخصات شیائومی 12 لایت

طبق شایعات شیائومی 12 لایت طراحی مشابهی با شیائومی 12 دارد و از یک نمایشگر 6.55 اینچی از نوع اولد با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند و همچنین لبه‌های خمیده دارد.

این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت و بالاخره حسگر اثر انگشت به زیر نمایشگر منتقل می‌شود و دیگر به روی دکمه پاور قرار نمی‌گیرد. شیائومی چند سالی است که استفاده از این فناوری را به تأخیر انداخته است؛ چرا که اعتقاد دارد همچنان حسگرهای اثر انگشت فیزیکی عملکرد سریع‌تر و مطمئن‌تری دارند.

تراشه این گوشی احتمال زیاد اسنپدراگون 778G+ یا نسخه قوی‌تری خواهد بود. اگر این تراشه در دل این محصول قرار بگیرد می‌تواند عملکرد سریع و بسیار خوبی را برای آن به ارمغان بیاورد.شیائومی 12 لایت

شیائومی 12 لایت سه دوربین خواهد داشت که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مدل Samsung ISOCELL GW3 خواهد بود و یک لنز فوق عریض و یک لنز ماکرو این دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS پشتیبانی خواهد کرد که این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی به روی کیفیت نهایی تصاویر داشته باشد.

زمانی که به این مشخصات نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که این جزئیات و اصلاعات تا حد بسیار زیادی به شیائومی Civi شباهت دارند و از نظر مشخصات شیائومی 12 لایت بسیار شبیه این گوشی خواهد بود.

این گوشی اسپیکرهای استریو خواهد داشت از ابتدا از MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۲ استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند از جدیدترین نسخه نرم افزاری گوشی‌های شیائومی استفاده کنند.

احتمال دارد که شیائومی این گوشی را در کنار دیگر محصولات در همین ماه یعنی اسفند 1400 معرفی کند. با توجه به مشخصات موجود اگر این گوشی قیمت مناسبی داشته باشد یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خواهد بود و ارزش خرید بالایی خواهد داشت، همان طور که شیائومی 11 لایت نیز گوشی محبوبی بین کاربران بود و همچنان هم فروش بالایی در داخل و خارج از کشور دارد.

نظر شما در مورد نسخه لایت از پرچمداران شیائومی چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید که به سراغ سری ردمی نوت بروید و یا نسخه ارزان قیمت‌تر پرچمدار جدید این شرکت را انتخاب کنید؟

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
شیائومی احتمالا نسخه 5G ردمی نوت 11s را به بازار معرفی می کند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa-%da%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f/
ads
ads