داغ ترین ها :
اسباب‌کشی از واتس‌اپ به سیگنال

اسباب‌کشی از واتس‌اپ به سیگنال

در پی تغییر و گاهی گزارش اشتباه در سیاست حفظ حریم خصوصی WhatsApp در مورد سرویس پیام رمزگذاری شده متعلق به فیسبوک، پیام‌رسان خصوصی Signal شاهد هجوم کاربران جدید بوده است.
میلیون‌ها نفر به این برنامه غیرانتفاعی مراجعه کرده‌اند که تقریباً هیچ اطلاعات شخصی از کاربران خود جمع نمی‌کند. اگر اخیراً پیام‌رسان خود را تغییر داده‌اید یا به فکر انجام آن هستید – دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید Signal را به‌جای WhatsApp انتخاب کنید، اگرچه گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد – در اینجا ما برای استفاده بیشتر از ویژگی‌های حریم خصوصی آن، شما را راهنمایی می‌کنیم.
در سیگنال مکالمات تک به تک رمزگذاری شده، مکالمات گروهی و گفتگوی چندرسانه‌ای شامل حداکثر 1000 نفر و تماس‌های صوتی و تصویری رمزگذاری شده بین گروه‌های حداکثر هشت نفره در رایانه یا دستگاه‌های همراه را فراهم می‌کند. آنچه برای مخاطبین خود ارسال می‌کنید، فقط بین شما و آن‌ها خصوصی است.
این برنامه در فروشگاه‌های IOS و Android وجود دارد اما برای کاربران اندروید یک ورژن بدون چارچوب خدمات Google وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین سیگنال می‌تواند علاوه بر تلفن همراه بر روی Windows, MacOS, Linux و غیره قابل‌اجرا است.
برای نصب همانند واتس‌اپ باید کیوآرکد دریافت شده را از طریق تلفن همراه خود در سیگنال اسکن کنید. در حال حاضر امکان استفاده هم‌زمان چند کاربر از یک حساب وجود ندارد.

هنگامی که پیام رسان سیگنال را بارگیری می‌کنید، Signal درخواست دسترسی به مخاطبین تلفن شما را می‌دهد. اگر هر شماره‌تلفن با یک حساب Signal مرتبط باشد، به طور خودکار به لیست مخاطبین برنامه Signal شما اضافه می‌شود. برای دعوت از دیگران، روی نماد در بالا سمت راست ضربه بزنید و دعوت از دوستان را انتخاب کنید. با این کار پیوندی به صفحه نصب تلفن همراه Signal ایجاد می‌شود که می‌توانید با ضربه زدن روی اشتراک با مخاطبین یا از طریق برنامه‌های دیگر با ضربه‌زدن روی گزینه نحوه اشتراک‌گذاری، از طریق پیام کوتاه برای همه افراد موجود در کتاب آدرس خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید سیگنال را به‌عنوان پیام‌رسان اصلی و پیش‌فرض دستگاه خود انتخاب کنید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا سیگنال هیچ نظارتی بر روی این پیام‌ها ندارد.
اگر از WhatsApp به سیگنال منتقل می‌شوید، احتمالاً می‌خواهید افرادی را که با آن‌ها در سرویس پیام‌رسان متعلق به Facebook چت می‌کنید، به سیگنال بیاورید (یا سعی کنید آن‌ها را ترغیب کنید). یک روش ساده برای ایجاد گروه‌ها و به اشتراک گذاشتن پیوند با سایر افراد وجود دارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد به سیگنال بپیوندند.
برای راه‌اندازی یک گروه سیگنال، به New group بروید و افرادی را که می‌خواهید از مخاطبین تلفن خود یا با واردکردن شماره‌تلفن آن‌ها دعوت کنید، انتخاب کنید. پس از ایجاد یک گروه می‌توانید با ضربه‌زدن به گروه، افراد جدیدی را که در مخاطبین تلفن شما نیستند به آن اضافه کنید سپس تنظیمات گروه را فشار داده و به پایین پیمایش کنید؛ به علامت مثبت در کنار افزودن اعضا. دقیقاً بالاتر از آن، گزینه‌ای به نام پیوند گروه را مشاهده خواهید کرد که روی آن ضربه بزنید، سپس آن را روشن کنید و می‌توانید پیوندی ایجاد کنید که افراد را به عضویت در گروه جدید شما دعوت کند. اگر می‌خواهید پیوندی را با کل گپ گروهی WhatsApp خود قبل از ترک کامل خدمات فیس‌بوک به اشتراک بگذارید، بسیار مفید است.
هر دو گروه و مکالمه مستقیم با یک شخص دیگر از پیام‌های ناپدید شونده پشتیبانی می‌کنند، پیام‌هایی که از طریق منوی جست‌وجو پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید مدت زمانی را که برای آن‌ها قابل‌مشاهده است تنظیم کنید. پس از انقضا، بازیابی آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d8%a7%d8%a8%e2%80%8c%da%a9%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%e2%80%8c%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%db%8c%da%af%d9%86%d8%a7%d9%84/
ads
ads