داغ ترین ها :
استریم در تلگرام فراهم شد

استریم در تلگرام فراهم شد

تلگرام در آخرین به‌روزرسانی خود یکسری ویژگی‌های جدید را در اختیار کاربران قرار داد. این ویژگی‌ها هم کاربردی هستند و هم ظاهری؛ یکی از این ویژگی‌‌ها دانلود منیجر جدید برای کاربران IOS خواهد بود و دیگری استریم در تلگرام است. دانلود منیجر از اول طراحی شده و وضعیت دانلود‌ها را به کاربران نشان می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند برای دانلودهای خود اولویت مشخص کنند. کاربران تلگرام همچنان می‌توانند فایل‌هایی با اندازه ۲ گیگابایت برای یکدیگر ارسال کنند. همچنین فضای ابری تلگرام همچنان نامحدود خواهد بود. این امکان را خواهید داشت که دانلودها را متوقف کنید و حتی فایل مورد نظر خود را در چت‌ها ببینید.

 

لیست قیمت امروز گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت روز گوشی موبایل

 

کاربران اپل با یک منوی اتچمنت جدید روبه‌رو خواهند شد که اجازه می‌دهد چندین فایل و عکس را یکجا برای مخاطب‌‌ها ارسال کنند.

کاربران اندروید هم با یک حالت نیمه شفاف مواجه می‌شوند که در حالت تاریک کار می‌کند.

امکان لایو استریم هم یکی از جدیدترین ویژگی‌های تلگرام خواهد بود. ویژگی لایو استریم با اپلیکیشن‌های مختلف هم سازگاری خواهد داشت و کاربران می‌توانند در کانال‌های خود استریم داشته باشند. این استریم را می‌توان با اپلیکیشن‌هایی مانند OBS و XSplit Broadcaster انجام داد. تمام گروه‌ها و کانال‌ها از ویژگی لایو استریم پشتیبانی خواهند کرد و محدودیتی هم در میزان تماشاگران نخواهد بود. برای استریم کردن با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که به آن اشاره کردیم می‌توانید با گروه یا کانال خود شوید و Video Chat یا Live Stream را انتخاب کنید. سپس باید روی گزینه Star With کلیک کنید. به همین راحتی می‌توانید استریم خودتان را شروع کنید.

از دیگر تغییراتی که کاربران در نسخه جدید تلگرام با آن مواجه می‌شوند، صفحه ورود جدیدی است که برای اندروید و macOS طراحی شده است. این صفحه انیمیشن جذابی خواهد داشت.

 

صفحه ورود به تلگرام در macOS

صفحه ورود به تلگرام در اندروید

تمام کاربران تلگرام هم اکنون می‌توانند شما تماس خودشان را با آدرس t.me  و در ادامه نام کاربری به اشتراک بگذارند. حالت صحیح استفاده از لینک به شکل زیر خواهد بود.

t.me/username

 t.me/+123456789

البته برای استفاده از این ویژگی باید به بخش حریم شخصی بروید و دسترسی‌ها آن را فعال کنید.

 

 

شاید نیاز داشته باشید:
ساخت کانال در تلگرام

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads