داغ ترین ها :
پرچم‌دار سونی اسپانسر مسابقات PUBG Mobile Esports شد

پرچم‌دار سونی اسپانسر مسابقات PUBG Mobile Esports شد

سونی اکسپریا به عنوان اسپانسر مسابقات PUBG Mobile Esports در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد. مسابقاتی که برای بازی پابجی موبایل برگزار می‌شوند. سونی اکسپریا به عنوان اسپانسر مسابقات PUBG Mobile Esports گوشی‌های مورد نیاز گیمرهای حرفه‌ای بازی پابجی موبایل را در سرتاسر دنیا تامین خواهد کرد.

مسابقات PUBG Mobile Esports امسال در کشورهای مختلف برگزار می‌شود تا گیمرهای بیشتری بتوانند در آن شرکت کنند. دو رویداد بزرگ برای پابجی موبایل در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد که اطلاعات آن در طول ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

جیمز یانگ کارگردان مسابقات PUBG Mobile Esports اعلام کرد:

تجربه کاربران برای PUBG Mobile Esports بسیار مهم است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم همکاری جدیدی را با سونی اکسپریا شروع کنیم. امیدواریم که بتوانیم عملکرد خوبی از گوشی‌های پرچم‌دار سونی در اجرای بازی پابجی در مسابقات پیش رو مشاهده کنیم.

در حالی که خیلی‌ها فکر نمی‌کنند که دو گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳ برای گیم مناسب باشد؛ اما سونی سعی کرده این گوشی‌ها را به عنوان گوشی‌ های گیمینگ معرفی کند. این گوشی‌های سونی برای گیمرها محصولات جذابی خواهند بود. صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارند و نرخ نمونه برداری اثر انگشت آن‌ها هم به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. این دو ویژگی برای تجربه بازی‌های موبایل بسیار مهم است.

حالا باید ببینیم که سونی برای مسابقات PUBG Mobile Esports چه ویژگی‌هایی را روی گوشی‌های پرچم‌دار خود قرار می‌دهد.

 

 

امکانات خود را به عنوان یک پلیر حرفه ای ارتقا دهید:
بهترین دسته بازی برای پابجی موبایل

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%b1-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d8%a7%d8%aa-pubg-mobile-esports/
ads
ads