داغ ترین ها :
برخی از گوشی های پیکسل XL 2 بدون سیستم عامل به دست مشتریان رسید!

برخی از گوشی های پیکسل XL 2 بدون سیستم عامل به دست مشتریان رسید!

گوگل امسال با معرفی دو گوشی هوشمند پیکسل 2 و پیکسل XL 2 سعی کرد تا حضور خود را در بازار گوشی های هوشمند جدی تر از گذشته نشان دهد. با این وجود گوشی های جدید گوگل در مدت زمان کمی که به دست مشتریان رسیدند، با برخی مشکلات همراه شدند که اعتبار آنها را تا حدودی خدشه دار کرده است.

گزارش هایی مثل وجود هاله آبی رنگ بر روی صفحه نمایش یا سوختگی پیکسل های صفحه نمایش در گوشی گوگل پیکسل XL 2 اتفاقاتی بود که از پرچمداران جدید گوگل انتظار نمیرفت. با این وجود مشکلات پیکسل XL 2 به همین موارد محدود نشده و حالا گزارش جدیدی از بروز یک مشکل بسیار عجیب در این دستگاه بدست آمده است.

برخی از خریداران گوگل پیکسل XL 2 گزارش دادند که بعد از جعبه گشایی گوشی خود و روشن کردن آن با پیغام بسیار عجیبی مبنی بر عدم نصب سیستم عامل بر روی گوشی مواجه شدند. طبیعتاً این یک مشکل سخت افزاری نیست و کاربران حرفه ای میتوانند شخصاً اقدام به نصب سیستم عامل بر روی گوشی خود کنند. با این وجود بروز چنین مشکلی در یک گوشی 850 دلاری که نام پرآوازه گوگل را در پشت خود دارد، اصلا جای بخشش ندارد.

گوگل وجود این مشکل را پذیرفته و به کاربران خود در سرتاسر جهان اعلام کرده که در صورت برخورد با پیغام مربوط به عدم نصب سیستم عامل بر روی پیکسل XL 2، آن را به نزدیکترین نمایندگی فرستاده و یک گوشی جدید تحویل بگیرند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%87-%d8%b9%d8%ac%db%8c%d8%a8-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84/
ads
ads