داغ ترین ها :
چطور به اینستاگرام فونت اضافه کنیم

چطور به اینستاگرام فونت اضافه کنیم

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است. زمانی که برای اولین بار این شبکه اجتماعی در دسترس عموم قرار گرفت شاید کسی فکر نمی‌کرد که بتواند به چنین محبوبیتی دست پیدا کند. امروزه اینستاگرام از یک برنامه به اشتراک‌گذاری عکس پا را فراتر نهاده و حتی تبدیل به یک برنامه با ویژگی‌های شخصی سازی فراوان شده است. یکی از این ویژگی‌های بسیار کاربردی اضافه کردن فونت به اینستاگرام است. اینستاگرام یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای موبایل است، اما یک شبکه اجتماعی نیز هست. بنابراین مردم دوست دارند تا اتفاقات روزمره خودشان را نیز در این پلتفرم به اشتراک بگذارند. بنابراین ویژگی‌هایی مانند استوری و رلیز تقریبا باعث شده تا افراد به زیبایی شناسی کاربری روزانه‌شان اهمیت بیشتری بدهند. مخصوصا که با بالا رفتن تعداد کاربران رقابت نیز افزایش می‌یابد.

این شبکه اجتماعی مانند توییتر براساس دنبال کنندگان است، فقط به جای به روز رسانی متنی، بروز رسانی عکسی را ارائه می‌دهید. بنابراین کاملا طبیعی است که افراد برای گرفتن فالوور بیشتر علاقه داشته باشند از دیگر کاربران متمایز باشند این برنامه به شما امکان می‌دهد عکس‌هایی را که با گوشی خود می‌گیرید، با افزودن لایه‌های فیلتر شده، تغییر دهید. این روزها، عکس‌های اینستاگرام در فیدهای فیس بوک و توییتر ظاهر می شوند.

آیا متوجه شده‌اید که چگونه حساب‌های اینستاگرام بیشتر و بیشتر از فونت‌های مختلف در بیو و پست‌های خود استفاده می‌کنند؟ آیا نمی‌دانید چگونه آنها این کار را انجام می‌دهند و چگونه می‌توانید فونت‌ها را در اینستاگرام نیز تغییر دهید؟ در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که فونت‌ها در اینستاگرام چگونه کار می‌کنند و اگر بخواهید آنها را در بیو، پست‌ها یا پروفایل اینستاگرام خود تغییر دهید، چه گزینه‌هایی دارید.

 

لیست قیمت امروز گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف مشاهده کنید: قیمت گوشی

 

فونت اینستاگرام چیست ؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام یک برنامه تصویر محور است. با این حال تاثیر کلمات را نباید در این شبکه اجتماعی دست کم گرفت. چه در کپشن پست‌های اینستاگرام و چه در استوری‌ها، شما می‌توانید از فونت اینستاگرام استفاده کرده و چیزهایی که می‌خواهید را بنویسید. اما شاید برای شما سوال باشد که فونت اینستاگرام چیست و اینستاگرام چه فونت‌هایی دارد. اینستاگرام در مقایسه با سایر شبکه‌های اجتماعی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. این موضوع به این دلیل است که توسعه دهندگان برای تجسم بهتر محتوای برنامه تلاش زیادی کرده‌اند.

فونت اینستاگرام ممکن است بسته به سیستم عاملی که در آن از این برنامه استفاده می‌کنید، متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر اینستاگرام را در دستگاه‌های ای او اس باز کنید، فونت Freight Sans و Niue Helvetian را مشاهده خواهید کرد. در دستگاه‌های اندرویدی، ترکیبی از Roboto و Fright وجود دارد. به طور مشابه، اگر از نسخه وب اینستاگرام استفاده می‌کنید، فونت Proxima Nova را برای هر منظوری در آنجا خواهید دید.

ما به طور عمیق به انواع فونت‌هایی که اینستاگرام در حال حاضر استفاده می‌کند، نگاهی خواهیم کرد:

فونت Proxima Nova

فونت پروکسیما نوا در سال ۲۰۰۵ توسط مارک سیمونسون منتشر شد. این نوع فونت یک نوع فونت بسیار معروف است. می‌توان گفت که این نوع فونت ترکیبی از Futura و Akzidenz Grotesk است که برخی از اضافات مدرن در آن وجود دارد. هفت نوع از این نوع فونت وجود دارد. این انواع شامل نازک، سبک، منظم، نیمه پررنگ، پررنگ، سیاه و پررنگ هستند. متن نوشته شده در پروکسیما نوا زیبا به نظر می‌رسد.

خرید مک بوک

فونت Roboto

ربوتو یک فونت حیاتی و پرکاربرد است. این فونت پیش فرض اندروید است. این نوع فونت در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. سه نوع از ربوتور وجود دارد: حروف لاتین، یونانی و سیریلیک. روبوتو انواع فونت‌های زیادی دارد که می‌توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. این فونت یکی از انواع فونت‌های ساده است که دیدن آن خوب است.

فونت Freight Sans

اگر می‌خواهید از یک نوع فونت ساده استفاده کنید، Freight Sans می‌تواند بهترین انتخاب باشد. شما قطعا از دیدن ظاهر خوب آن احساس خوشحالی خواهید کرد. این نوع فونت برای نوشتن کتاب مناسب است.

Neue Helvetica

Neue Helvetica یک نوع فونت معروف است که توسط Max Miedinger طراحی شده است. این نوع فونت متعلق به تایپ فیس‌های شناخته شده در دنیاست. این فونت عمدتا در نوشتن نام مغازه‌ها، شرکت‌های فناوری، تابلوهای عمومی و لوگوهای آیفون استفاده می‌شود.

 

شاید نیاز داشته باشید:
گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

 

چرا باید فونت اینستاگرام خود را عوض کنید؟

متمایز شدن

اینستاگرام یکی از خلاقانه‌ترین شبکه‌های اجتماعی است. بسیاری از طراحان، خالقان، هنرمندان از آن برای نمایش آثار خود استفاده می‌کنند. به‌طور مشابه، بسیاری از برندها نیز با برجسته کردن خلاقیت خود برای جلب توجه رقابت می‌کنند. این بدان معنی است که سطح رقابت از نظر خلاقیت فوق العاده بالا است. استفاده از فونت‌های سفارشی و تغییر فونت استوری اینستاگرام یکی از راه‌هایی است که می‌توانید حضور خود در اینستاگرام را از دیگران متمایز کنید.

برای به نمایش گذاشتن خلاقیت

اینستاگرام تماما در مورد آزمایش محبوبیت محتوای شماست، اینطور نیست؟ پلتفرم رسانه‌های اجتماعی راه‌های زیادی برای انجام این کار ارائه می‌دهد. تغییر فونت متن و تغییر فونت فارسی اینستاگرام راه دیگری است که می‌توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

همگام شدن با جریان روز

یکی دیگر از چیزهای باورنکردنی در مورد اینستاگرام سرعت ظهور روندهای جدید در این پلتفرم است. بنابراین اجازه دهید با آن روبرو شویم، کارهایی مانند تغییر فونت فارسی اینستاگرام روی کلیت این پلتفرم نیز تأثیر خواهند گذاشت. فقط تصور کنید که برای مدت طولانی به یک روند پایبند باشید. در نهایت، فالوورهای شما پروفایل شما را قدیمی و عقب مانده خواهند دید. استفاده از فونت‌های سفارشی در اینستاگرام در حال حاضر در میان اینفلوئنسرها و برندها رواج دارد. این بدان معنی است که زمان آن رسیده که شما نیز آن را امتحان کنید.

لپ تاپ گیمینگ بنر

آموزش اضافه كردن فونت به اینستاگرام

اضافه كردن فونت به اینستاگرام

روند کار بسیار ساده است. برای تغییر فونت، باید از یک نرم افزار تغییر فونت اینستاگرام استفاده کنید. همانطور که از نام آن پیداست، هدف تولیدکنندگان این برنامه فونت، ساده کردن فرآیند تغییر فونت است. اما این ابزارها همچنین به شما کمک می‌کنند تا قبل از انتخاب فونت مناسب برای برند خود، تمام گزینه‌های مختلف را بررسی کنید. تغییر فونت اینستاگرام با apk editor به شما کمک می‌کند آزادی عمل بیشتری داشته باشید.

آموزش اضافه كردن فونت به اینستاگرام یکی از سریع ترین و ساده ترین راه‌ها برای افزودن فونت‌های سفارشی به محتوای اینستاگرام است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن خود را وارد کنید، یک فونت سفارشی انتخاب کنید، متن تبدیل شده خود را کپی کنید و آن را در کپشن اینستاگرام، بیو، IGTV  توضیحات و حتی استوری اینستاگرام قرار دهید.

 

 

چهار نرم افزار تغییر فونت اصلی اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید:

IGFonts.io

IGFonts.io یک ابزار بسیار ساده است که به شما کمک می‌کند بهترین فونت را برای خود انتخاب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن را تایپ کرده و تمام فونت‌های موجود را بررسی کنید. رابط کاربری این ابزار فقط شامل یک فیلد متنی است که در آن می‌توانید محتوای اینستاگرام خود را به سبکی که خواستید تایپ کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، ابزار فونت‌هایی را برای خروجی کپی شما تولید می‌کند و به شما امکان می‌دهد یکی را که دوست دارید انتخاب کنید.

تغییر فونت اینستاگرام

FontGet – Instagram Font Generator

FontGet – Instagram Font Generator یک گزینه ساده دیگر برای امتحان کردن فونت بر اساس متن و لیستی از تمام فونت‌های موجود است که می‌توانید استفاده کنید.با این حال، FontGet گزینه‌های شما را با ایموجی‌ها، نمادهای جالب و چهره‌های متنی نیز گسترش می‌دهد.

برنامه اضافه کردن فونت به اینستاگرام

 

MetaTags Font Generator

MetaTags Font Generator یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی است. اگر می‌خواهید پیش‌نمایش نحوه نمایش فونت جدیدتان در بیو را مشاهده کنید، این ابزار برای شما مناسب است. می‌توانید از آن برای پیش‌نمایش پروفایل با فونت‌های مختلف استفاده کنید و ببینید چگونه برای نشان دادن برند شما کار می‌کنند.

MetaTags Font Generator تغییر فونت اینستاگرام

Fonts.Social

Fonts.Social یک ابزار سرگرم‌کننده برای آموزش اضافه كردن فونت به اینستاگرام است. در حین بررسی متن می‌توانید از شکلک برای آن‌ها استفاده کنید که واقعا جذاب است.

اضافه کردن فونت به اینستاگرام

نحوه تغییر فونت در بیو اینستاگرام

بیایید به روند گام به گام نحوه افزودن فونت‌های سفارشی به بیو نگاه کنیم. اول از همه، شما باید از یکی از مولدهای فونت اینستاگرام که در بالا ذکر کردیم استفاده کنید. فرض کنید تصمیم دارید از MetaTags Font Generator استفاده کنید. در اینجا روند دقیق استفاده از آن برای تغییر فونت در بیو شما آمده است:

  • از MetaTags Font Generator دیدن کنید.
  • متن خود را در سمت چپ صفحه تایپ کنید
  • چندین گزینه فونت ظاهر می‌شود. یکی را که دوست دارید انتخاب کنید متن را کپی کنید.
  • به برنامه اینستاگرام بروید. روی پروفایل خود ضربه بزنید.
  • در بالای پروفایل خود در «ویرایش پروفایل» کلیک کنید.
  • متن را در بیو خود پست کنید و کارتان تمام شد.

نکته: محدودیت ۱۵۰ کاراکتر را در نظر داشته باشید، بنابراین مطمئن شوید که تمام جزئیات لازم برای معرفی خود را در این بخش ارائه کرده‌اید.

 

 

نحوه تغییر فونت در پست اینستاگرام

نحوه تغییر فونت در پست اینستاگرام به این صورت است. یک بار دیگر، باید با یک مولد فونت اینستاگرام شروع کنید. ما این بار IGFonts.io را انتخاب می‌کنیم. بنابراین، این کاری است که شما باید انجام دهید:

  • از IGFonts.io دیدن کنید
  • متن خود را در کادر متن تایپ کنید
  • چندین گزینه فونت درست در زیر نشان داده می شود. یکی را که دوست دارید انتخاب کنید متن را کپی کنید
  • به برنامه اینستاگرام بروید.
  • یک پست اینستاگرام جدید ایجاد کنید
  • متن را جایگذاری کنید
  • پست خود را به اشتراک بگذارید

کار شما تمام شد! حتی با این روش می‌توانید از تغییر فونت فارسی اینستاگرام نیز لذت ببرید.

تغییر فونت استوری اینستاگرام

فونت‌های سفارشی نیز می‌توانند به شما در تزئین استوری اینستاگرام کمک کنند. بنابراین باید از تغییر فونت استوری اینستاگرام استفاده کنید. تغییر فونت در استوری اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا برند خود را از طریق محتوای روزمره بسازید. حتی اگر به سادگی با چند فونت که نشان‌دهنده نام تجاری شما هستند سازگار بمانید، باز هم بازی کردن بر اساس موضوعات مختلفی که روی آنها تمرکز می‌کنید، یک تاکتیک خلاقانه است.

دو روش مختلف برای استفاده از فونت های مختلف در استوری اینستاگرام شما وجود دارد:

استفاده از مولد نرم افزار تغییر فونت اینستاگرام و تغییر فونت اینستاگرام با apk editor. این فرآیند مشابه افزودن یک فونت سفارشی در بیو یا پست فید اینستاگرام شما خواهد بود. بنابراین باید یک برنامه یا سایت فونت اینستاگرام که در بالا گفته شد را انتخاب کنید، متن خود را اضافه کنید، آن را در استوری خود کپی کنید و فونت جدید شما آماده است. استفاده از فونت‌های مختلف اینستاگرام اینستاگرام همچنین مجموعه‌ای از فونت‌ها را ارائه می‌کند که می‌توانید در استوری‌های خود از آنها استفاده کنید. اگر برای شما سوال است که چگونه از فونت فارسی استفاده کنیم، باید بگوییم که این برنامه‌های فونت‌های فارسی زیبایی را نیز در خود جای داده است. اما بیایید گزینه دوم را بررسی کنیم.

  • به استوری اینستاگرام بروید
  • عکسی بگیرید که می خواهید به اشتراک بگذارید
  • روی دکمه Aa در بالا سمت راست ضربه بزنید
  • متن را تایپ کنید
  • برای انتخاب فونتی که می خواهید انتخاب کنید، انگشت خود را به چپ و راست بکشید
    وقتی آماده شدید روی «Done» کلیک کنید.

تغییر فونت استوری اینستاگرام

بهترین روش ها برای تغییر فونت اینستاگرام

تغییر فونت‌های اینستاگرام نسبتا آسان است، متأسفانه، اطمینان از اینکه فونت‌های سفارشی برای شما کار می‌کنند و تصویر پیج شما را بالا می‌برند، کاملاً متفاوت است. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم هنگام تغییر فونت، مواردی را در نظر داشته باشید.

 تمام فونت های اینستاگرام خود را تغییر ندهید

اول از همه، شما لزوما نیازی به تغییر تمام فونت‌های اینستاگرام خود ندارید. فقط به این دلیل که سرگرم کننده است و می‌تواند به شما کمک کند برجسته شوید، به این معنی نیست که باید از آنها در همه پست‌های خود استفاده کنید. در واقع، بهتر است از فونت‌های جدید به صورت استراتژیک استفاده کنید تا به شما کمک کنند که برجسته شوید. برای هر پست فید نیازی به استفاده از یک Font Generator اینستاگرام نیست. این کار به زودی برای فالوورهای شما تکراری به نظر می‌رسد. همچنین ممکن است به نظر برسد که در حال استفاده بیش از حد از ترند اینستاگرام هستید. قطعا شما نمی‌خواهید فالوورهای شما فکر کنند که خیلی سخت تلاش می‌کنید، درست است؟

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

 حفظ ثبات

تمام خروجی‌های خلاقانه شما در اینستاگرام باید با برند شما هماهنگ باشد. تغییر فونت اینستاگرام می‌تواند سرگرم کننده باشد، اما همچنان باید با برندتان سازگار باشید. اطمینان حاصل کنید که به جای استفاده از فونت‌های متفاوت در هر پست، به فونت‌هایی که نشان دهنده برند شما هستند پایبند هستید. یک یا دو فونت را انتخاب کنید که با محتوای برند شما مطابقت دارد و بیشتر از آنها استفاده کنید.

دسترسی را در نظر بگیرید

فونت‌های سفارشی همه بر اساس کاراکترهای یونیکد هستند. این بدان معنی است که آنها باید در همه مرورگرها و دستگاه‌ها با استفاده از یک کد جهانی نمایش داده شوند. با این حال، همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات همه کاراکترها نشان داده نمی‌شوند، که باعث می‌شود فونت سفارشی شما ناخوانا باشد. مراقب فونت‌هایی که استفاده می‌کنید باشید و مطمئن شوید که آنها را تا حد امکان در دستگاه‌های مختلف آزمایش می‌کنید.

 

پروفایل اینستا دیگران را واضح ببنید:
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

 

کلام آخر

امیدواریم آموزش اضافه كردن فونت به اینستاگرام برای شما سودمند بوده باشد. تغییر فونت‌های اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا هر چیزی را که در شبکه اجتماعی پست می‌کنید، برجسته کنید و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. همچنین انجام این کار فوق العاده آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک نرم افزار تغییر فونت اینستاگرام یا سایت تغییر فونت اینستاگرام است و می‌توانید خلاقیت بیو، پست‌ها و استوری‌های پروفایل خود را تقویت کنید. تغییر فونت فارسی اینستاگرام نیز کار سختی نیست و با تمام این برنامه‌ها سازگار است. حتی می‌توانید از فیلم آموزش فونت نستعلیق در استوری اینستاگرام نیز استفاده کنید تا کارهای خلاقانه‌تری انجام دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. محمد

    عالی بود . با اپلیکیشن فونتو هم میشه فونت استوری و ریلز رو عوض کرد

    1. مبینا

      پاسخ به محمد

      میشه آموزش فونتو رو هم اضافه کنید؟؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به مبینا

        سلام حتما در نظر خواهیم داشت ممنون از همراهی شما 🌱
  2. عاطفه

    سلام و خدا قوت
    ممنون از بابت مطالب
    فقط این برنامه‌ها فونت‌های فارسی رو هم پشتیبانی می‌کنن؟

    1. نیما

      پاسخ به عاطفه

      سلام من از اپلیکیشن Fonto استفاده میکنم. خودش لیست فونت های فارسی داره خیلی عالیه
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به عاطفه

      سلام وقت بخیر ممنون از همراهی شما بله بیشترشون پشتیبانی می‌کنه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%81%d9%88%d9%86%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads