داغ ترین ها :
اطلاعات جدیدی از تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ فاش شد

اطلاعات جدیدی از تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ فاش شد

گزارشی منتشر شده که اطلاعات جالبی از تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ ازجمله ابعاد صفحه نمایش و مشخصات آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورتی که اخبار و گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی را دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که سامسونگ در ۹ فوریه (۲۰ بهمن) جدیدترین محصولات خود یعنی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 و تبلت‌های سری گلکسی تب S8 را معرفی خواهد کرد.

 

لیست قیمت تبلت های سامسونگ را در سایت تکنولایف ببنید: گلکسی تب

 

محصولات مدنظر شامل سه گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا می‌شوند و برای تبلت‌ها نیز سامسونگ در نظر دارد سه مدل به نام‌های گلکسی تب اس ۸، اس ۸ پلاس و اس ۸ اولترا را روانه بازار کند.

تاکنون اطلاعات مختلفی در مورد سری گلکسی S22 معرفی شده است؛ اما گزارش اخیر به تبلت‌های جدید سامسونگ اشاره دارد که اطلاعاتی مانند مشخصات سخت‌افزاری، ظرفیت باتری، صفحه‌نمایش و موارد دیگر را در اختیارمان قرار می‌دهد.

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب S8 اولترا

طبیعتا مهم‌ترین مدل سری، گلکسی S8 اولترا خواهد بود؛ تبلتی ۱۴.۶ اینچی که از وضوح تصویر ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل، پنل Super AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. ابعاد این تبلت به ۳۲۶.۴ در ۸۰.۶ در ۵.۵ میلی‌متر می‌رسد و از ۷۲۸ گرم وزن برخوردار است.

در دل تبلت جدید سامسونگ، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قرار گرفته و از باتری با ظرفیت ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند که امکان شارژ آن با سرعت ۴۵ وات وجود دارد. از ویژگی‌هایی که گلکسی تب اس ۸ اولترا در اختیار کاربران قرار می‌دهد امکان افزایش میزان حافظه ذخیره‌سازی است و از امکاناتی مانند قلم استایلوس و درگاه سیم کارت برخوردار خواهد بود.

مدل دیگر سری، گلکسی تب اس ۸ پلاس نام دارد که از ابعاد ۲۸۵ در ۱۸۵ در ۵.۷ میلی‌متر و وزن ۵۷۲ گرم بهره می‌برد. سامسونگ برای محصول خود صفحه‌نمایشی ۱۲.۴ اینچی در نظر گرفته که وضوح تصویر ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل، پنل Super AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد.

گلکسی تب S8 پلاس دارای باتری با ظرفیت ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپرساعت است که می‌توان آن را با فناوری شارژ سریع ۴۵ وات، شارژ مجدد کرد. در نهایت مدل استاندارد سری باقی می‌ماند که صفحه‌نمایشی ۱۱ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد.

گلکسی تب S8 مجهز شده به پنل LCD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و از ابعاد ۲۵۳.۸ در ۱۶۵.۳ در ۶.۳ میلی‌متر استفاده می‌کند و وزن آن نیز به ۵۰۳ گرم می‌رسد. شرکت کره‌ای برای محصول خود باتری با ظرفیت ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته که امکان شارژ آن با فناوری شارژ سریع ۴۵ وات وجود دارد.

 

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ را در تکنولایف دنبال کنید:
سامسونگ گوشی S22 اولترا را زودتر از دو مدل دیگر به بازار عرضه می‌کند

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a8-s8/
ads
ads