داغ ترین ها :
اطلاعات جدید در رابطه با پرچمدار آینده هواوی

اطلاعات جدید در رابطه با پرچمدار آینده هواوی

این روز ها کمپانی های چینی زیادی در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند فعالیت می کنند و کمپانی هواوی شاخص ترین بین تمامی تولیدکنندگان چینی است. این کمپانی در طی سالیان اخیر پیشرفت زیادی داشته است و این موضوع تا به حدی پیش رفته است که این کمپانی بعد از کمپانی سامسونگ به رده دوم پرفروش ترین کمپانی رسیده است و کمپانی اپل را پشت سر گذاشته است.

 

لیست قیمت تمام گوشی های پرچمدار، میان رده و اقتصادی در فروشگاه تکنولایف: قیمت گوشی

 

پرچمدار بعدی هواوی

 

هواوی در بخش گوشی های پرچمدار رقابت تنگاتنگی با دیگر کمپانی ها دارد و سعی دارد تا با تولید گوشی های پرچمدار با کیفیت رقبای خود را پشت سر بگذارد. حال امروز آقای والتر جی رئیس بخش فروش بازار های اروپا کمپانی هواوی، در طی مصاحبه اطلاعاتی در رابطه با پرچمدار آینده این کمپانی را منتشر کرد و اعلام کرد که پرچمدار آینده در بخش های مختلفی پیشرفت های فراوانی خواهد داشت.

در کنار اینکه احتمال دارد پرچمدار بعدی، گوشی انعطافپذیر این کمپانی باشد و این گوشی مطمئناً از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد و برنامه  هواوی آن است که دوربین اصلی این گوشی چهار گانه خواهد بود. این مقام مسئول تشریح کرد، کمپانی سامسونگ با معرفی گوشی هوشمند گلکسی A9 2018، اولین گوشی با دوربین چهار گانه را معرفی کرد اما هواوی قصد دارد تا در گوشی جدید خود سنسور های با کیفیت تری بکار بگیرد و زوم تا 3 تا 5 برابر کافی نبوده و گوشی جدید این کمپانی تا 10 برابر زوم خواهد داشت. ولی نکته ای که این فرد اشاره ای به آن نکرده نوع زوم می باشد که معلوم نیست اپتیکال باشد یا دیجیتال.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87/
ads
ads