داغ ترین ها :
ال جی Q9 و درز عکس های جدید

ال جی Q9 و درز عکس های جدید

درز اطلاعات و تصاویر از گوشی های هوشمند، قبل از معرفی آن ها امری طبیعی بوده و بسیاری از کمپانی ها مشکلی با این موضوع ندارند و به نوعی با آن کنار آمده اند ولی از طرفی بسیاری از کارشناسان بر این باورند که درز اطلاعات و عکس ها از گوشی های هوشمند می تواند به نفع کمپانی ها نیز باشد. چند روز پیش اطلاعاتی از گوشی هوشمند ال جی Q9 درز پیدا کرد و امروز نیز عکس هایی از این گوشی ال جی منتشر شده که اطلاعات قبلی را تا حد زیادی تائید می کند.

آخرین قیمت مدل های موجود گوشی موبایل در سایت تکنولایف: قیمت روز گوشی

ال جی

عکس های منتشر شده بخش کناری و جلویی قاب و صفحه نمایش را نشان می دهد که با مشاهده آن در می یابیم که صفحه نمایش این گوشی هوشمند از مدل ناچ می باشد. این روز ها بسیاری از کمپانی های سازنده گوشی به سبب علاقه کاربران به سراغ این مدل از صفحه نمایش رفته و آن را در گوشی های خود بکار می گیرند. با نگاه با بالای قاب در می یابیم که دوربین تک گانه برای عکسبرداری سلفی این گوشی هوشمند انتخاب شده است.

با نگاه به قسمت کناری قاب، دکمه های فیزیکی مربوط به پاور و تنظیم صدا مشاهده می شود. با اینکه گوشی های هوشمند به سمت حذف جک 3.5 میلی متری صدا پیش می روند اما ال جی این فناوری را در این گوشی بکار گرفته است. این گوشی نیز مانند اکثر گوشی های دوساله اخیر از USB Type-C استفاده می کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-q9-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads