داغ ترین ها :
امتیاز اسنپدراگون 8 نسل 1 از مرز ۱ میلیون در بنچمارک انتوتو عبور کرد

امتیاز اسنپدراگون 8 نسل 1 از مرز ۱ میلیون در بنچمارک انتوتو عبور کرد

به نظر می‌رسد با عرضه‌ی محصولات مجهز به تراشه‌ی جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 اتفاقات جالبی در بنچمارک انتوتو رخ دهد. آنچه در گزارش‌ها آمده، اشاره دارد که گوشی هوشمندی مجهز به تراشه‌ی نسل بعدی کوالکام توانسته رکورد امتیاز مجموع بنچمارک انتوتو را بشکند. در واقع امتیاز اسنپدراگون 8 نسل 1 با عبور از مرز یک میلیون سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

اخیرا پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده که عملکرد تراشه‌ی معرفی نشده‌ی کوالکام را در بنچمارک انتوتو نشان می‌دهد. در پست منتشر شده مشخص می‌شود که تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 توانسته امتیازی فراتر از ۱ میلیون را در بنچمارک انتوتو کسب کند. البته بنچمارک انتوتو کسب چنین امتیازی را هنوز تایید یا تکذیب نکرده است.

 

قیمت امروز جدیدترین گوشی های موبایل را می توانید در سایت تکنولایف مشاهده کنید: قیمت گوشی

 

در هر صورت جالب است بدانید که اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس توانسته در بنچمارک انتوتو به طور میانگین به امتیازی فراتر از ۸۰۰ هزار برسد، البته در برخی از آزمایش‌ها نیز امتیازی کمتر از ۸۰۰ هزار را کسب کرده که با این حال، عملکرد مطلوبی به نظرمی‌رسد.

انتظار می‌رود تا انتهای سال ۲۰۲۱ حداقل ۴ گوشی هوشمند معرفی شود که از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کنند. از میان این محصولات می‌توان به شیائومی 12 و موتو اج 30 اولترا اشاره کرد که در گزارش‌های مختلف به مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها اشاره شده است.

امتیاز اسنپدراگون 8 نسل 1

در این بین ممکن است وان پلاس 10 پرو با اینکه گفته شده در اوایل سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه می‌شود کمی زودتر یعنی در روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ معرفی شود. البته وان پلاس تنها برند زیرمجموعه‌ی BBK Electronics نیست که گوشی هوشمند جدید معرفی می‌کند، بلکه iQOO نیز می‌خواهد محصولی مجهز به تراشه‌ی جدید کوالکام رونمایی کند.

کوالکام در نظر دارد تراشه‌ی جدید خود را در ۳۰ نوامبر (۹ آذر) معرفی کند؛ تراشه‌ای که برای رقابت با دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک و اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ به میدان خواهد آمد و همانطور که از بنچمارک‌های منتشر شده می‌توان مشاهده کرد از توان پردازشی قابل توجهی برخوردار است.

متاسفانه هنوز مشخص نشده که کدام شرکت‌ها از تراشه‌ی جدید کوالکام استفاده خواهند کرد و کدام محصولات به اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهند شد. جالب است بدانید که دایمنسیتی ۹۰۰۰ نیز توانسته بود در بنچمارک انتوتو از مرز ۱ میلیون امتیاز عبور کند؛ تراشه‌ای که درواقع اولین مدل در نوع خود خواهد بود که همراه با لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته خواهد شد. آنچه انتظار می‌رود، نزدیک بودن تراشه‌های نسل بعدی هر سه شرکت مدیاتک، سامسونگ و کوالکام از نظر توان پردازشی و عملکرد خواهد بود. نظر شما کاربران تکنولایف چیست؟ برگ برنده با کدام شرکت خواهد بود؟

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-8-%d9%86%d8%b3%d9%84-1/
ads
ads