داغ ترین ها :
امکان انتقال تاریخچه واتساپ از آیفون به تمامی گوشی‌های اندروید 12 فراهم می‌شود

امکان انتقال تاریخچه واتساپ از آیفون به تمامی گوشی‌های اندروید 12 فراهم می‌شود

واتساپ در نظر دارد امکان انتقال تاریخچه واتساپ از آیفون به اندروید ، مخصوصا گوشی‌هایی که از اندروید ۱۲ به بعد پشتیبانی می‌کنند را به‌زودی در اختیار کاربران قرار دهد.

 

برای خرید گوشی آیفون به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

چندی پیش ویژگی در اختیار دارندگان گوشی‌های هوشمند سامسونگ قرار گرفت تا کاربران بتوانند تاریخچه‌ی واتساپ را از آیفون به گوشی‌های هوشمند شرکت کره‌ای انتقال دهند. با این حال، به نظر می‌رسد چنین ویژگی به زودی در اختیار تمامی کاربرانی قرار می‌گیرد که گوشی هوشمندی مبتنی بر اندروید 12 دارند.

طبیعتا چنین اتفاقی نیز برای دارندگان گوشی‌های هوشمند سری پیکسل گوگل قرار می‌گیرد؛ زیرا هم‌اکنون اندروید 12 به‌صورت آپدیت نرم‌افزاری در اختیارشان قرار گرفته است. البته شرکت‌های دیگر نیز در حال آماده ساختن آپدیت نرم‌افزاری برای محصولاتشان هستند تا اندروید 12 را در اختیار کاربران قرار دهند.

درواقع اگر از دارندگان گوشی‌های هوشمندی هستید که طی ماه‌های آینده اندروید 12 را دریافت می‌کنند در آینده امکان انتقال تاریخچه‌ی واتساپ از آیفون به گوشی هوشمند اندرویدی‌تان را خواهید داشت. برای انتقال اطلاعات تنها به کابل لایتنینگ به USB-C نیاز خواهید داشت و می‌توانید گوشی اندرویدی‌تان را به آیفون متصل کرده و از بخش تنظیمات واتساپ، گزینه‌ی انتقال تاریخچه را انتخاب کنید.

با انجام این کار، کدی در آیفونتان به نمایش درخواهد آمد که نیاز به اسکن آن با گوشی هوشمند اندرویدی‌تان خواهید داشت. البته باید در نظر داشته باشید که چنین اقدامی باعث خواهد شد دیگر پیامی را از طریق آیفون دریافت نکنید و پیام‌های جدید به نسخه‌ی اندرویدی واستاپ ارسال شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1/
ads
ads