داغ ترین ها :
نحوه انتقال چت های واتساپ به تلگرام

نحوه انتقال چت های واتساپ به تلگرام

دو پیام‌رسان Whats App و Telegram از پرطرف‌دارترین برنامه‌های ارتباطی هستند که امروزه توسط میلیاردها کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاه مشکلات و محدودیت‌های موجود در پیام‌رسان واتس آپ سبب می‎‎شود تا افراد تصمیم بگیرند تلگرام جایگزین این پیام‌رسان کنند، از این رو انتقال اطلاعات و سابقه چت‌‌ها یکی از مشکلاتی است که این دسته از کاربران با آن مواجه می‌شوند. در واقع انتقال پیام‌ها از یک پیام‌رسان به یک پیام‌رسان دیگر همانند اسباب‌کشی و تغییر خانه است که سختی‌های خاصی را به دنبال دارد. در بسیاری اوقات کاربران مجبور هستند تا همه چیز را رها کنند و از نو شروع کنند اما تلگرام در آخرین آپدیت خود ویژگی جدیدی را ارائه کرده است که با بهره گرفتن از آن می‎‌توان به‌سادگی انتقال چت از واتساپ به تلگرام را انجام دهید. قبل از آنکه بخواهید از این ویژگی بهره بگیرید، مطمئن شوید که از آخرین نسخه تلگرام استفاده می‌کنید تا در فرایند انتقال داده‌ها با مشکلی مواجه نشوید. با مجله خبری تکنولایف همراه باشید تا مراحل این فرایند را گام به گام طی کنیم.

مرحله 1. پیام‌رسان واتساپ را باز کنید.
مرحله 2. سابقه گفتگو مورد نظر را انتخاب کنید و سپس روی آن ضربه بزنید.
مرحله 3. در سمت راست-بالا سه نقطه را لمس کنید و سپس گزینه More را انتخاب کنید.
مرحله 4. گزینه Export Chat را انتخاب کنید و در فهرست اشتراک، اپلیکیشن Telegram را انتخاب کنید.

نحوه انتقال چت های واتس اپ به تلگرام

انتقال چت های واتس اپ به تلگرام

مرحله 5. در اینجا از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید موارد دیگر نظیر عکس‌ها و فیلم را انتقال دهید یا خیر! بسته به نیاز خود انتخاب کنید.
مرحله 6. برای ادامه گزینه Import را انتخاب کنید.

چگونگی انتقال چت های واتساپ به تلگرام

انتقال اطلاعات از واتساپ به تلگرام

با طی کردن مراحل بالا شما می‌توانید گفتگو مورد نظر را در تلگرام مشاهده کنید. در حال حاضر شما می‌توانید چت‌ها و گفتگوهای گروهی را با یک به یک انتخاب کنید و امکان انتقال آن‌ها به صورت گروهی وجود ندارد. لازم است بدانید در صورتی می‌توانید گفتگوها را منتقل کنید که مخاطب مورد نظر حساب کاربری تلگرام داشته باشد.
در این مطلب نحوه انتقال چت های واتس اپ به تلگرام را توضیح دادیم که با بهره گرفتن از آن می‌توانید به راحتی سابقه گفتگو و داده‌های خود را به پیام‌رسان تلگرام انتقال دهید. انتقال اطلاعات از این روش بسیار ساده است و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. همچنین منتظر به اشتراک گذاشتن تجربیات شما در بخش نظرات از انتقال پیام‌ها از واتساپ به تلگرام هستیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%da%86%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads