داغ ترین ها :
آیفون SE 3 با صفحه‌نمایش 4.7 اینچی و مودم 5G به بازار می‌آید

آیفون SE 3 با صفحه‌نمایش 4.7 اینچی و مودم 5G به بازار می‌آید

گزارش‌هایی وجود دارد که آیفون SE نسل بعدی که با نام آیفون SE 3 شناخته می‌شود در سال ۲۰۲۲ و با مودم 5G معرفی می‌شود. همچنین برخی شایعات به اندازه صفحه نمایش آیفون SE 3 اشاره می‌کنند.

یکی از محصولات محبوب و پرفروش اپل را می‌توان آیفون SE دانست؛ گوشی هوشمندی که در مقایسه با مدل‌های سری اصلی آیفون از ابعاد کوچک‌تر برخوردار است و با قیمت کمتر توانسته در میان کاربرانی محبوبیت پیدا کند که علاقه‌مند به خرید گوشی هوشمند اپل البته با قیمت کمتری هستند.

 

برای مشاهده قیمت گوشی های اپل به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

تاکنون دو مدل از سری آیفون SE به بازار عرضه شده است؛ مدل اول در سال ۲۰۱۶ و مدل دوم نیز در سال ۲۰۲۰، اما انتظار می‌رود که مدل سوم با فاصله‌ی زمانی کوتاه‌تری معرفی شود.

آنچه از نسل سوم آیفون SE مشخص شده، برخورداری آن از صفحه‌نمایشی ۴.۷ اینچی با پنل  LCD است که مودمی 5G دارد. اندازه صفحه نمایش آیفون SE 3 می‌تواند نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند. مخصوصا افرادی که گوشی کوچک دوست دارند. اطلاعات مد نظر توسط راس یانگ منتشر شده که یکی از افراد سرشناس در حوزه‌ی فناوری محسوب می‌شود.

 

 

راس یانگ عقیده دارد که آیفون SE 3 برخلاف گزارش‌های پیشین از صفحه‌نمایشی با ابعاد آیفون ایکس آر برخوردار نیست؛ بلکه ابعاد صفحه‌نمایش نسل سوم آیفون SE مشابه با آیفون 8 خواهد بود.

یکی دیگر از اتفاقات مهمی که در آیفون SE 3 رخ می‌دهید اضافه شدن مودم 5G است؛ قابلیتی که در دو نسل گذشته‌ی آیفون SE به چشم نمی‌خورد. چنین ویژگی طبیعتا به فروش بیشتر مدل جدید آیفون SE ختم خواهد شد.

باید صبر کرد و دید که اپل چه برنامه‌هایی برای نسل سوم آیفون SE دارد. با این حال، اگر گفته‌ها صحت داشته باشند، مدل جدید در فصل بهار سال ۲۰۲۲ با صفحه‌نمایشی ۴.۷ اینچی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

 

قیمت آیفون SE 3 2022 با حافظه 128 گیگابایت

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-se-3/
ads
ads