داغ ترین ها :
اندروید ۱۳ برای گوشی A53 منتشر شد

اندروید ۱۳ برای گوشی A53 منتشر شد

سامسونگ در آپدیت گوشی A53 رابط کاربری One UI 5 را منتشر کرد. این آپدیت شامل اندروید ۱۳ برای گوشی A53 هم می‌شود. سامسونگ از مدتی پیش این رابط کاربری را برای گوشی های S22 و S21 و S20 و سری نوت ۲۰ منتشر کرده بود. حالا گوشی‌های سری A این شرکت هم این رابط کاربری جدید را به‌زودی دریافت می‌کنند. برای خرید گوشی های سامسونگ، می‌توانید از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید.

اندروید ۱۳ برای A53 سامسونگ

اندروید ۱۳ برای گوشی A53 نزدیک به ۲ گیگابایت حجم دارد

باید به این موضوع اشاره کنیم که آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی A53 شامل رابط کاربری One UI 5 هم می‌شود.

در حال حاضر گوشی A53 در کشورهای اروپایی این آپدیت جدید را دریافت کرده‌اند. آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی A53 فیرم‌ور گوشی را به A536BXXU4BVJG ارتقا می‌دهد. انتظار داریم که در طول روز‌های آینده آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی A53 در منطقه‌های دیگر هم منتشر شود.

حجم آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی A53 نزدیک به ۲ گیگابایت خواهد بود. برای دریافت این آپدیت باید به قیمت Software Update گوشی بروید.

رابط کاربری One UI 5 یکسری ویژگی جدید را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از جمله این تغییرات می‌توانیم به تغییرات ظاهری بیشتر و المان‌های جدید در قسمت اعلان‌ها، تغییر آیکون‌ها و پیجت‌ها اشاره کنیم.

این رابط کاربری جدید شامل انیمیشن روان‌تری هم می‌شود. کاربران امکان شخصی‌سازی بیشتری در صفحه قفل و صفحه خانه خواهند داشت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. امیر ای ال ایکس

    ایا در این زمان آینده نزدیک آپدیت اندروید ۱۳ برای a3۳5g هم میاد؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر ای ال ایکس

      سلام وقت بخیر خیر طول می‌کشه
  2. King mobile

    اندروید ۱۳ برای A53 باگ داره نصب نکنید تا حالا سامسونگ باگ نداشت نصب کردم اصلا مثل سابق نیست !!!

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%db%b1%db%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-a53/
ads
ads