داغ ترین ها :
اندروید 12 برای گوشی‌های پیکسل منتشر شد

اندروید 12 برای گوشی‌های پیکسل منتشر شد

گوگل در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که کاربران گوشی‌های هوشمند پیکسل 3 یا مدل‌های جدیدتر به سیستم‌عامل اندروید 12 کوچ کنند. شب گذشته، گوگل کنفرانس خبری را برای معرفی جدیدترین دستاوردهای سخت‌افزاری خود یعنی سری گوشی هوشمند پیکسل 6 برگزار کرد؛ اما اتفاقات رویداد خبری سازنده‌ی سیستم‌عامل اندروید تنها به مدل‌های جدید سری پیکسل خلاصه نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: با ماهی یک میلیون و دویست هزار تومان پیکسل ۶ بخرید

سران گوگل اعلام کردند که دارندگان پیکسل 3 یا مدل‌های جدیدتر هم‌اکنون می‌توانند نسبت به دانلود و نصب جدیدترین سیستم‌عامل این شرکت یعنی اندروید 12 اقدام کنند. درواقع اگر دارنده‌ی یکی از گوشی‌های هوشمند سری پیکسل هستید که همچنان قادر به دریافت آپدیت‌های جدید است، می‌توانید به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید کوچ کنید.

اصولا اعلان آپدیت‌های جدید به‌صورت خودکار برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شود؛ اما اگر هنوز اعلانی دریافت نکرده‌اید تنها کافی است به بخش تنظیمات، آپدیت نرم‌افزاری رفته و امکان دانلود و نصب آپدیت جدید اندروید 12 را بررسی کنید.

در این بین، اگر از دارندگان محصولات برندهای دیگر هستید، باید در نظر داشت که شرکت‌های سازنده در حال آماده‌سازی آپدیت اندروید 12 برای محصولات اخیرشان هستند. البته امکان دارد انتشار آپدیت برای برخی از محصولات کمی زمان ببرد؛ زیرا شرکت‌ها اصولا از رابط کاربری اختصاصی استفاده می‌کنند و هماهنگ‌‌سازی سیستم‌عامل جدید اندروید با رابط کاربری امکان دارد به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل معرفی شدند؛ پرچم‌دارانی مقرون به‌صرفه

گفته شده که آپدیت اندروید 12 در حدود ۱/۵ گیگابایت حجم دارد؛ البته ممکن است حجم آپدیت در محصولات مختلف کمی تفاوت داشته باشد. در هر صورت برای نصب آپدیت به‌صورت دستی می‌توانید از بخش تنظیمات به بخش System Advanced رفته و به بخش آپدیت نرم‌افزاری مراجعه کنید.

 

برای مشاهده انواع گوشی های هوشمند موجود در فروشگاه تخصصی تکنولایف، روی لینک زیر کلیک کنید:

قیمت روز گوشی موبایل

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-12-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84/
ads
ads