داغ ترین ها :
سامسونگ اندروید 12 را برای گوشی A52s منتشر کرد

سامسونگ اندروید 12 را برای گوشی A52s منتشر کرد

گزارش‌هایی از کره جنوبی منتشر شده که سامسونگ آپدیت اندروید 12 را برای گوشی A52s منتشر کرده که شامل پچ امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۱ نیز می‌شود.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

چندی پیش سامسونگ آپدیت اندروید 12 را برای گوشی هوشمند میان‌رده‌ای به نام گلکسی A52 منتشر کرد؛ آپدیتی که علاوه بر اندروید ۱۲ شامل رابط کاربری جدید شرکت کره‌ای یعنی One UI 4 می‌شد. حال به نظر می‌رسد سامسونگ در حال انتشار آپدیت برای محصولات دیگر خود از سری گلکسی A است که شامل گوشی A52s می‌شود.

چنین اقدامی از سوی کاربران با استقبال همراه شد؛ زیرا انتظار می‌رفت آپدیت جدید برای محصولات میان‌رده با تاخیر زمانی بیشتری نسبت به انتشار به‌روزرسانی برای پرچم‌داران همراه شود. در هر صورت سامسونگ نشان داد که حمایت بیشتری از محصولات پرفروش خود می‌کند و آپدیت اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های هوشمند محبوب سری گلکسی A منتشر کرد.

درواقع پس از مدل‌هایی مانند گوشی A52 حال نوبت به گوشی A52s رسیده تا میزبان جدیدترین سیستم‌عامل گوگل شود. این آپدیت جدیدترین امکانات معرفی شده در رویداد گوگل I/O را به محصول میان‌رده سامسونگ خواهد آورد که شاید مهم‌ترینشان متریال یو باشد؛ ویژگی که اجازه می‌دهد حتی کوچک‌ترین المان‌های رابط کاربری را با توجه به سلیقه خود، شخصی‌سازی کنید.

آپدیت مدنظر در حال حاضر در کره جنوبی با شماره ساخت A528NKSS1BUL7 برای گوشی A52s منتشر شده و شامل پچ امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۱ نیز می‌شود. در صورتی که هنوز آپدیت جدید را برای گوشی هوشمندتان دریافت نکرده‌اید، کمی باید تا زمان انتشار آن صبر کنید. البته می‌توانید به‌صورت دستی و از بخش تنظیمات نسبت به اطمینان از انتشار آپدیت یا عدم آن اقدام کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-12-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-a52s/
ads
ads