داغ ترین ها :
انفجار در گوشی هوشمند گلکسی نوت 7، آیا در نوت 9 هم تکرار خواهد شد؟

انفجار در گوشی هوشمند گلکسی نوت 7، آیا در نوت 9 هم تکرار خواهد شد؟

حدود دو سال پیش، یکی از بزرگترین فاجعه ها در زمینه گوشی های هوشمند به وقوع پیوست. در سال 2016 کمپانی سامسونگ طی مراسمی، گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 را معرفی کرد. بعد از مدتی کاربران شروع به خرید و استفاده از این گوشی کردند، سطح رضایت ها بالا بود تا زمانی یک اتفاق بزرگ برای این گوشی رخ داد. باور کردنش سخت بود که این گوشی دچار انفجار می شود و این موضوع کم کم بالا گرفت. از اقصی نقاط جهان خبر انفجار این گوشی به گوش می رسید تا حدی که کمپانی مجبور شد تمام گوشی عرضه شده در بازار را جمع آوری کند.

اما این نگرانی برای کسانی که قصد دارند تا نسخه جدید نوت یعنی گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 را خریداری کنند همچنان وجود دارد. در همین راستا مدیر عامل بخش موبایل کمپانی سامسونگ اعلام کرد: اتفاقی که برای گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 افتاد، دیگر تکرار نخواهد شد و یک تیم متخصص از دو سال پیش در حال کار بر روی این بخش هستند تا همچین حوادثی دیگر تکرار نشود. با توجه به اینکه گلکسی نوت 9 قوی ترین باتری را در بین حصولات نوت داراست، دیگر اتفاقی نظیر نوت 7 تکرار نمی شود. وی همچنین اعلام کرد که باتری قدرتمند و قلم مخصوصی که پیشرفت داده شده، نکات مثبتی می باشند که کاربران را مجاب به خرید این گوشی می کند.

برای بررسی جدیدترین مدل های گوشی سامسونگ، قیمت گوشی سامسونگ را در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

گلکسی نوت 9

با توجه به امکانات و قابلیت ها، گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 یکی از بهترین ها در بازار بوده و توجهات زیادی را به خود جلب می کند اما اگر قرار باشد اتفاقی مانند نوت 7 دوباره در این گوشی تکرار شود، بزرگترین شکست تاریخ برای کمپانی سامسونگ رقم خواهد خورد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%ac%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-7%d8%8c-%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%af/
ads
ads