داغ ترین ها :
انویدیا جی‌فورس Now: بازی‌های ویندوز بر روی مک، آیفون و آیپد

انویدیا جی‌فورس Now: بازی‌های ویندوز بر روی مک، آیفون و آیپد

به طور معمول، گوشی های اپل  و به طور کلی محصولات اپل چندان مناسب بازی نیستند، اما Nvidia برای تغییر این موضوع پا پیش گذاشته است. Nvidia GeForce Now سرویس مخصوص بازی مبتنی بر ابری است که دستگاه (Mac، iPhone یا iPad) شما را به یک سیستم گیمینگ تبدیل می‌کند. پس با استفاده از این سرویس، قادر به اجرای بازی‌های کامپیوتر در آیفون، آیپد و به طور کلی iOS خواهید بود.

سرویس Nvidia GeForce Now چگونه کار می‌کند؟

GeForce Now به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های موجود در فروشگاه‌هایی مثل Steam، Uplay، Epic Games و GOG را بر روی سیستم اپل خود اجرا کرده و با آن‌ها سرگرم شوید. پس دیگر لازم نیست آن‌ها را دوباره متناسب با سیستم جدیدتان بخرید. از این طریق شما به بیش از ۸۰۰ بازی درجه‌یک PC در iPhone، iPad یا Mac خود دسترسی خواهید داشت.

سازگاری جی‌فورس نَو با M1 Mac

GeForce Now بر روی مک‌بوک

M1 Mac که جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین مک‌بوک موجود است، سازگاری کاملا مناسبی با GeForce Now از خود نشان داده است. با کمک این سرویس روی این دستگاه، شما دو مزیت دریافت خواهید کرد: ۱. داشتن شیک‌ترین و بهترین مک موجود؛ ۲. داشتن یک دستگاه گیمینگ در حد PC.

لذت بازی در فضای ابری

احتمالا بارها برایتان پیش آمده که قصد داشته‌اید سریعا به سراغ یک بازی بروید و چند دقیقه‌ای خودتان را سرگرم کنید، اما آپدیت‌های سنگین بازی جلوی‌تان را گرفته‌اند. سرویس GeForce Now در فضای ابری کار می‌کند. این یعنی بازی‌ها و خود سرویس، به صورت خودکار و فوق‌العاده سریع، کاملا به‌روز خواهند بود و جلوی هر تأخیری را خواهند گرفت. نکته دیگر، ذخیره سیوهای بازی در فضای ابری است. این کار علاوه بر این‌که محافظت از آن‌ها را دوچندان می‌کند، مزیت دیگری نیز دارد. شما قادر خواهید بود تا بازی خود در دستگاه خانگی را ذخیره کنید و بعد در جای دیگر و دستگاه دیگری آن را ادامه دهید.

بازی با GeForce Now بر روی آیپد

برای بهره‌گیری از این قابلیت، باید به وبسایت GeForce Now مراجعه کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید، ساخت پروفایل یا ورود به آن و وارد شدن به حساب فروشگاهی است که بازی مورد نظرتان را در آن خریده‌اید. می‌توانید با یک بار انجام این کار، هر زمان که خواستید وارد شده و بازی‌تان را ادامه دهید.

بررسی کارایی Nvidia GeForce Now

با کمک این سرویس اجرای بازی‌های PC در آیپد با عملکرد و کیفیتی ممکن خواهد شد، که در غیر‌این‌صورت کاملا بعید به نظر می‌رسیدند. GeForce Now در آیفون و مک نیز به خوبی اجرا می‌شود و بازی‌ها را نیز بسیار خوب و هیجان‌انگیز اجرا می‌کند.

بازی کردن با آیفون از طریق سرویس GeForce Now انویدیا

قابلیت سازگاری ابری متقابل این سرویس، کارایی آن را بیش از این افزایش داده است؛ چراکه به شما این امکان را می‌دهد که یک بازی را در خانه و در دستگاه مک آغاز کرده و آن را در خارج از خانه و در آیفون‌تان ادامه دهید.

نظر نهایی

عضویت در GeForce Now کاملا رایگان است. اما شما می‌توانید با ارتقای سطح عضویت خود، به سرورهای فضای ابری GeForce دسترسی سریع‌تر و بهتری داشته باشید، ارتباط بهتر و دقیق‌تری با بازی‌ها برقرار کنید و قابلیت‌های گرافیکی RTX فوق‌العاده‌ای (از جمله Ray-tracking و DLSS) دریافت کنید.

به هر حال اجرای بازی‌های PC در iOS و دیگر دستگاه‌های مک، و بدون نیاز به یک سیستم قدرتمند گیمینگ با بهترین قابلیت‌ها و کیفیت، خود تجربه‌ای شگفت‌انگیز و عالی‌ست. پس بهتر است سری به وبسایت GeForce Now بزنید و از همین امروز بازی‌هایتان را به شیوه تازه‌ای تجربه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/nvidia-geforce-now/
ads
ads