داغ ترین ها :
اولین تصویر گوشی گلکسی A73 فاش شد؛ صفحه‌نمایشی با حاشیه‌های بسیار باریک

اولین تصویر گوشی گلکسی A73 فاش شد؛ صفحه‌نمایشی با حاشیه‌های بسیار باریک

انتظار می‌رود که به‌زودی گوشی گلکسی A73 معرفی شود و در حالی که خیلی‌ها منتظر این اتفاق هستند، امروز اولین تصویر گلکسی A73 فاش شد. بر اساس تصویر منتشر شده، گوشی گلکسی A73 از صفحه‌نمایش Infinity-O استفاده می‌کند که دوربین سلفی به صورت یک حرف O روی صفحه نمایش قرار گرفته است. همچنین در تصویر فاش شده مشخص شده که صفحه نمایش از حاشیه‌های بسیار باریکی استفاده می‌کند. به احتمال زیاد این صفحه نمایش مانند دیگر صفحه‌های نمایشی که روی محصولات سامسونگ قرار می‌گیرد، AMOED خواهد بود و حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

 

از آفر‌های ویژه خرید گوشی سامسونگ جا نمانید: قیمت گوشی های سامسونگ

 

اولین تصویر گوشی گلکسی A73 نشان می‌دهد که این گوشی شباهت زیادی به گلکسی A72  دارد که چند ماه پیش راهی بازار شده بود. مانند سال‌های گذشته انتظار داریم که گوشی گلکسی A73 بزرگ‌تر از سایر گوشی‌های جدید سری A در سال ۲۰۲۲ باشد.

سامسونگ تا این لحظه از سال ۲۰۲۲ دو مراسم Unpacked برگزار کرده است. البته در هیچ کدام از این رویدادها خبری از گوشی‌های سری A جدی نبوده است. مدل‌های جدید گوشی‌های سری A50 و A70 معمولا با هم معرفی و راهی بازار می‌شوند و به نظر می‌رسد نسل جدید آن‌ها هم هم‌زمان عرضه می‌شوند. شایعات می‌گویند که بین سه تا چهار هفته دیگر شاهد معرفی این گوشی‌های هوشمند خواهیم بود.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
گوشی F23 5G سامسونگ معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a73/
ads
ads