داغ ترین ها :
تکنو اولین دوربین تلسکوپی ماکرو را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد

تکنو اولین دوربین تلسکوپی ماکرو را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد

شرکت چینی تکنو اولین دوربین تلسکوپی ماکرو را معرفی کرد. این فناوری جدید درواقع لنزی با ویژگی تله‌فوتو ماکرو است و امکان بزرگ‌نمایی یا زوم اپتیکال ۵ برابر را به کاربر می‌دهد.

 

برای خرید گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

چندی پیش شرکت تکنو که در زمینه‌ی تولید گوشی هوشمند فعالیت می‌کند تیزری از فناوری جدید سنسور شیفت IS برای دوربین محصولات خود منتشر کرد که امکانات جالبی نیز به همراه داشت. حال، تکنو فناوری جدید خود را معرفی کرده که درواقع لنزی با ویژگی تلسکوپی ماکرو است.

چنین فناوری اجازه می‌دهد که کاربران بتوانند با استفاده از گوشی هوشمند تکنو تصاویر ماکروی بسیار باکیفیت و دقیقی ثبت کنند و تجربه‌ی جدیدی از ثبت تصاویر سلفی داشته باشند. لنز تله‌فوتو ماکروی جدید تکنو از مکانیزم خاصی برخوردار است که در ویدئوی زیر می‌توانید مشاهده کنید.

دوربین تلسکوپی ماکرو

این لنز به شما اجازه می‌دهد بدون آنکه نیاز به نزدیک کردن دوربین به سوژه‌ی مدنظر داشته باشید، تصاویری با جزئیات فراوان در حالت ماکرو ثبت کنید. علاوه بر آن، لنز جدید تکنو از ویژگی بزرگ‌نمایی یا زوم اپتیکال ۵ برابر نیز برخوردار است که یعنی می‌توانید تصویر را تا ۵ برابر با حداقل کاهش کیفیت، بزرگ کرده یا به اصطلاح روی سوژه‌ی مدنظر زوم کنید.

چنین امکاناتی برای دوربین گوشی‌های هوشمند می‌تواند تغییرات بزرگی محسوب شود؛ به خصوص که لنز جدید تکنو از گشودگی دریچه‌ی دیافراگم بزرگ‌تری نسبت به مدل‌‌های فعلی برخوردار است. چنین اتفاقی سبب می‌شود که حسگر امکان جذب نور بیشتری را داشته باشد و تصویری با کیفیت به مراتب بهتری را ثبت کند.

متاسفانه تکنو اطلاعات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری لنز جدید ارائه نکرده است؛ اما سران این شرکت می‌گویند که لنز جدید فضای زیادی را روی ماژول اشغال نخواهد کرد و درواقع می‌توان انتظار داشت که به‌زودی محصولاتی برخوردار از این لنز به بازار عرضه خواهند شد. البته شرکت چینی هنوز اعلام نکرده که کدامیک از گوشی‌های هوشمند آینده‌ی این شرکت چنین ویژگی خواهند داشت.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%aa%d9%84%d8%b3%da%a9%d9%88%d9%be%db%8c-%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%88/
ads
ads