داغ ترین ها :
اولین عینک واقعیت افزوده متا در سال ۲۰۲۴ راهی بازار می‌شود

اولین عینک واقعیت افزوده متا در سال ۲۰۲۴ راهی بازار می‌شود

شرکت متا که قبلا با نام فیسبوک شناخته می‌شد و اکنون به عنوان شرکت مادر فیسبوک فعالیت می‌کند، در طول سال‌های گذشته سعی کرده بود که وارد بازار سخت افزار شد، اما به جز محصول Oculus Rift که با استقبال قرار گرفت نتوانست به موفقیت زیادی دست پیدا کند. حالا گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که اولین عینک واقعیت افزوده متا که فعلا با اسم رمز Project Nazare در حال ساخت است، در سال ۲۰۲۴ راهی بازار می‌شود. در ادامه این گزارش گفته شده که مدل پیشرفته این عینک واقعیت افزوده بین سال‌های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۸ راهی بازار خواهد شد.

 

لوازم جانبی گیمینگ تخصصی با قیمت عالی در سایت تکنولایف موجود است: تجهیزات گیمینگ

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت متا در حال سرمایه گذاری میلیارد دلاری در حوزه ساخت عینک واقعیت افزوده است و این محصول قرار است به عنوان بخشی از دنیای متاورس شرکت متا و مارک زاکربرگ شناخته شود.

این محصول برای اینکه بتواند بهترین تجربه واقعیت افزوده را به کاربران منتقل کند، از حسگرهایی برای تشخیص حرکت چشم استفاده می‌کند و همچنین از پروژکتورهای miroLED هم استفاده می‌کند. با چنین سرمایه گذاری بزرگی روی این محصول، به نظر می‌رسد که نسل اول عینک واقعیت افزوده متا واقعا محصول شگفت انگیزی باشد.

در بخش دیگری از گزارش‌های منتشر شده، اعلام شده که این محصول نزدیک به ۱۰۰ گرم وزن دارد که تقریباً هم وزن فریم یک عینک معمولی است. همچنین مشخص شده فریم این عینک هم مشکلی رنگ خواهد بود. به گفته شده که باتری اولین عینک واقعیت افزوده متا نزدیک به ۴ ساعت کار می‌کند و می‌توان آن را به صورت بی‌سیم هم شارژ کرد و حتی خود عینک هم به راحتی در جیب کاربران قرار می‌گیرد.

گفته شده که شرکت متا روی مدل آزمایشی این ساعت واقعیت افزوده کار نمی‌کند. این خبر به این معناست که محصول جدید متا در سال ۲۰۲۴ راهی بازار خواهد شد. البته شاید در آینده شاهد تغییر در تاریخ عرضه این محصول باشیم. باید تا منتشر شدن اطلاعات بیشتر صبر کنیم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d8%af%d9%87-%d9%85%d8%aa%d8%a7/
ads
ads