داغ ترین ها :
اولین گوشی تاشدنی وان پلاس احتمالا مدل ریبرند شده Oppo Find N خواهد بود

اولین گوشی تاشدنی وان پلاس احتمالا مدل ریبرند شده Oppo Find N خواهد بود

احتمالا در طول سال‌های گذشته با گوشی‌های جدیدی مواجه شدید که به نظر می‌رسد قبلا آن را دیده‌اید. گوشی‌هایی که از نظر سخت افزاری و ظاهری بسیار شبیه به هم هستند. این اتفاق در بین برندهای چینی زیاد دیده می‌شوند. چینی‌ها دوست دارند که محصولات خودشان را ریبرند کنند و با اسم جدیدی در کشورهای مختلف عرضه کنند. به طور مثال بسیاری از گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو مدل‌های ریبرند شده هستند. حالا این اتفاق میان دو شرکت وان پلاس و Oppo هم رخ داده است. در تازه ترین ریبرند صورت گرفته، به نظر می‌رسد که گوشی تاشدنی وان پلاس در واقع مدل ریبرند شده گوشی Oppo Find N باشد.

 

خرید گوشی های وان پلاس با قیمت های ویژه تکنولایف: گوشی OnePlus

 

وان پلاس گوشی اوپو فایند N را ریبرند میکند

احتمالا در سال ۲۰۲۲ با گوشی تاشدنی وان پلاس مواجه می‌شویم، اما شایعات می‌گویند که این گوشی را قبلا دیده‌ایم. در واقع گوشی تاشدنی وان پلاس همان گوشی Oppo Find N نام دارد. هنوز نمی‌دانیم که این شایعات تا اندازه دقیق هستند. متاسفانه اطلاعات بیشتری هم از گوشی تاشدنی وان پلاس در اختیار نداریم.

باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی تاشدنی Oppo Find N یک محصول خوب به حساب می‌آید که البته هیچ وقت به صورت بین المللی راهی بازار نشد و حالا به نظر می‌رسد که وان پلاس آن را در سایر کشورها عرضه می‌کند.

گوشی Oppo Find N از صفحه نمایش AMOLED LTPO استفاده می‌کرد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش از استاندارد HDR10+ هم استفاده می‌کرد. صفحه نمایش در حالت باز از وضوح تصویر ۱۷۹۲ در ۱۹۲۰ پیکسل برخوردار بود و در حالت بسته وضوح تصویر ۹۸۸ در ۱۹۷۲ پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌داد. این گوشی با اندروید ۱۱ و رابط کاربری ColorOS 12 راهی بازار شده بود. از مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توانیم به تراشه اسنپ دراگون 888 5G اشاره کنیم. این گوشی از کارت حافظه استفاده نمی‌کرد، اما در مدل‌هایی راهی بازار شده بود که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی داشت.

گوشی تاشدنی Oppo Find N سه دوربین پشت داشت. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. در کنار دوربین اصلی دو دوربین اولتراواید و تله‌فوتو قرار گرفته بودند. دوربین اولتراواید حسگر ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو هم حسگر ۱۳ مگاپیکسلی داشت. دوربین سلفی هم از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات هم از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی بودند. اوپو اعلام کرده بود که شارژ سریع این گوشی می‌تواند در مدت زمان ۳۰ دقیقه نزدیک به ۵۵ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند. این گوشی از شارژ بی‌سیم و شارژ ۱۵ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات هم پشتیبانی می‌کند. این محصول در زمان عرضه با قیمت ۱۳۴۴ دلار راهی بازار شد و شاید گوشی تاشدنی وان پلاس هم قیمتی نزدیک به آن داشته باشد. اینکه وان پلاس تغییراتی در این گوشی ایجاد می‌کند یا خیر هنوز مشخص نیست و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم. شاید شاهد تغییر تراشه در گوشی تاشدنی وان پلاس باشیم.

 

آخرین اخبار از برند وان پلاس:
نتایج گیکبنچ گوشی وان پلاس Ace مشخص شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d8%af%d9%86%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3/
ads
ads