داغ ترین ها :
اوپو A11s با تراشه اسنپدراگون 460 معرفی شد

اوپو A11s با تراشه اسنپدراگون 460 معرفی شد

گوشی پایین‌رده‌ی اوپو A11s در حالی معرفی شده که از مشخصاتی مانند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۶۰ استفاده می‌کند.

 

برای خرید گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

اوپو درنهایت جدیدترین محصول اقتصادی خود را برای عرضه در بازار چین معرفی کرد؛ محصولی که اوپو A11s نام دارد و از مشخصات سخت‌افزار قابل توجهی نیز استفاده می‌کند. اوپو برای گوشی ارزان‌قیمت خود صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی در نظر گرفته که از پنل LCD استفاده می‌کند و دارای مشخصاتی مانند نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و وضوح تصویر +HD است.

در دل دستگاه، تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۶۰ قرار گرفته که همچنین وظیفه‌ی تامین انرژی نیز به باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت سپرده شده که امکان شارژ مجدد آن با فناوری شارژ ۱۸ وات وجود دارد. در پنل پشتی گوشی A11s ماژول دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق و دوربین ۲ مگاپیکسل با لنز ماکرو.

در پنل جلو نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در درون حفره‌ای قرار گرفته تا کاربران بتوانند از خود تصویر سلفی گرفته یا امکان چت ویدئویی داشته باشند. در پنل پشتی، حسگر اسکنر اثر انگشت نیز قرار گرفته تا کاربر بتواند از آن برای خارج ساختن گوشی A11s از حالت قفل استفاده کند.

اوپو A11s از ابعاد ۱۶۳.۹ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی‌متر استفاده می‌کند و وزن آن نیز به ۱۸۸ گرم می‌رسد. محصول شرکت چینی در دو رنگ‌بندی مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شود و از نظر نرم‌افزاری نیز دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری ColorOS 7.2 خواهد بود.

گوشی هوشمند جدید اوپو در دو ظرفیت حافظه به بازار عرضه می‌شود که شامل نسخه‌ی دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱۵۶ دلار و نسخه‌ی ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱۸۸ دلار می‌شود.

اوپو طی سال‌های گذشته توانسته نه‌تنها در بازار چین، بلکه در بازار کشورهای دیگر نیز فروش درخور توجهی را تجربه کند. به نظر می‌رسد که شرکت چینی می‌خواهد مسیری شبیه به شرکت شیائومی و هواوی را طی کرده و در رده‌های مختلف سخت‌افزاری و همچنین بازه‌های قیمت متفاوت حضور داشته باشد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-a11s-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-460-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads