داغ ترین ها :
اوپو A56 مدل 5G با تراشه‌ی دایمنسیتی 700 و باتری 5000 میلی‌آمپری معرفی شد

اوپو A56 مدل 5G با تراشه‌ی دایمنسیتی 700 و باتری 5000 میلی‌آمپری معرفی شد

اوپو در سکوت خبری گوشی هوشمند جدیدی به نام اوپو A56 مدل 5G را معرفی کرده که همراه با مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده و قیمتی نزدیک به ۲۵۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.
 

برای خرید گوشی اوپو به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 
اوپو جدیدترین گوشی هوشمند خود را تحت سری A در چین معرفی کرد. اوپو A56 مدل 5G که در سکوت خبری معرفی شد، جانشینی برای اوپو A55 مدل 5G است که البته تشابه بسیاری بین دو مدل وجود دارد. درواقع از تفاوت‌های دو گوشی هوشمند می‌توان به حذف شدن یکی از دو دوربین ۲ مگاپیکسلی از ماژول دوربین اصلی اشاره کرد.
اوپو A56 مدل 5G در رنگ‌بندی‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود که متشکل هستند از رنگ مشکی، آبی و بنفش. محصول جدید اوپو دارای صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی نیز هست که پنل LCD با رزولوشن HD+ دارد. علاوه بر آن در بالای صفحه‌نمایش از طراحی بریدگی یا ناچ استفاده شده تا میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی شود.

قیمت گوشی اوپو A56 5G

اوپو A56 5G با قیمت ۲۵۰ دلار راهی بازار می‌شود.

در دل دستگاه نیز تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدل 5G، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قرار گرفته تا کاربر بتواند از تجربه‌ی نرم و روان بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی لذت ببرد. البته اگر میزان ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای کاربران مناسب نباشد امکان افزایش ظرفیت از طریق اتصال کارت حافظه‌ی microSD وجود دارد.
در پنل پشتی ماژول دوربین دوگانه به چشم می‌خورد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص میزان عمق در تصویر. البته نسبت به نسل پیشین، اوپو A56 مدل 5G از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی کمتری برخوردار شده که وظیفه‌ی ثبت تصاویر ماکرو را به عهده داشت.
در اوپو A56 مدل 5G از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده شده که از فناوری شارژ ۱۰ وات استفاده می‌کند. از نظر نرم‌افزاری نیز محصول جدید اوپو از اندروید ۱۱ برخوردار است که البته رابط کاربری ColorOS 11.1 روی آن سوار شده تا ظاهری متفاوت به نرم‌افزاری گوشی هوشمند جدید اوپو بدهد.
در لبه‌ی دستگاه می‌توان به حسگر اسکنر اثر انگشت دسترسی داشت و همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا کاربر امکان اتصال هدفون خود به گوشی هوشمند را داشته باشد. انتظار می‌رود اوپو A56 مدل 5G با قیمتی معادل ۲۵۰ دلار روانه‌ی بازار چین شود. البته زمان عرضه‌ی آن هنوز مشخص نشده و نمی‌دانیم که آیا اوپو گوشی هوشمند جدید خود را به بازار جهانی وارد می‌کند یا خیر.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-a56-5g-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads