داغ ترین ها :
معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سیستم عامل ios هم مانند اندروید دارای فروشگاه مجازی برنامه های مختص به خود است، با اینکه گستردگی برنامه های آیفونی به اندازه برنامه های اندرویدی نیست، اما باز هم این پلتفرم دارای دریایی از برنامه های کاربردی و غیرکاربردی است که پیدا کردن برنامه های مفید آن به سختی پیدا کردن سوزن در انبار کاه است.
ما در این مطلب سعی کرده ایم بهترین برنامه های آیفون یا در واقع کارآمد ترین برنامه های آیفون را معرفی کنیم تا وقت خود را صرف پیدا کردن برنامه های کاربردی آیفون نکنید، زیرا نصب و حذف هر برنامه برای شما هم هزینه بر است هم زمان شما را درگیر می کند. در ادامه این مطلب برنامه های مفید در زمینه عکاسی و ادیت عکس و فیلم، سلامتی، کتاب خوانی، پادکست، پخش موسیقی و دیگر شاخه ها را معرفی خواهیم کرد، اما از معرفی برنامه های معروف مانند تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام پرهیز کرده ایم، زیرا تقریبا تمام کاربران با این نوع برنامه ها آشنایی دارند؛ همراه ما باشید.

 

برای خرید و مشاهده قیمت آیفون به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

برنامه ساخت و ویرایش ویدئو VivaVideo

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: QuVideo Inc
دسته‌بندی:‌ ویرایش ویدئو
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ ۴٫۸
قیمت:‌ رایگان

یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ساخت ویدئوهای متنوع و جذاب، برنامه ویوا ویدئو است؛ به کمک این برنامه می توانید به راحتی ویدئوهای خود را ادیت کنید و با افزودن افکت و ترنزیشن های خاص، ویدئوهای خاص و جذاب را به اشتراک بگذارید.
این برنامه قابلیت افزودن رنگ و حالت های مختلف به فیلم، متصل کردن تکه های چند ویدئو به یکدیگر، اضافه کردن متن و عکس به ویدئو و برش یا محو کردن قسمت های ویدئو را دارد.
با اینکه این ویدئو رایگان است، اما می توانید با خرید درون برنامه این ویدئو و پرداخت 10 دلار در ماه، واترمارک ویدئوها را بردارید و ویدئوهای ادیت شده را به صورت فول اچ دی ذخیره کنید.

دانلود برنامه VivaVideo برای آیفون

برنامه خواندن صوتی متن Speechify

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Moleskine Srl
دسته‌بندی:‌ کتاب‌ها و منابع
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ ۴٫7
قیمت:‌ رایگان

به کمک این برنامه می توانید هر کتاب و یا مطلبی را از نوشته به صورت تبدیل کنید، اگر وقت برای خواندن کتاب ندارید، آن را تبدیل به کتاب صوتی کنید. تنها کافیست این برنامه را دانلود و نصب کنید و وارد برنامه شوید، سپس با دوربین متن را اسکن کنید، این برنامه با صدای دلخواهتان متن را می خواند. البته برای داشتن صداهای مختلف باید پرداخت درون برنامه ای انجام دهید و متاسفانه این برنامه هنوز از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند.

دانلود برنامه Speechify برای آیفون

برنامه جامع Microsoft Office

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Microsoft Corporation
دسته‌بندی:‌ بهره وری
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ ۴٫7
قیمت:‌ رایگان

حتما تا کنون نام برنامه های ورد و یا اکسل به گوشتان خورده است، برنامه های نام آشنای کمپانی ماکروسافت که کاربردهای بسیار فراوانی در روزمره و کارهای شما ممکن است داشته باشد. این برنامه 3 برنامه دیگر را در خودش جای می دهد که شامل اکسل، ورد و پاورپوینت می شود و می توانید با نصب برنامه اصلی، این برنامه ها را داشته باشید.
به کمک این برنامه می توانید عکس را به فایل PDF قابل ویرایش تبدیل کنید، تبدیل امضا با انگشت در PDF، ساخت سریع PDF از عکس یا متن در ورد و اکسل و پاورپوینت، به کمک پاورپوینت اسلایدهای زیبا بسیازید و رزومه خود را درست کنید.

دانلود برنامه Microsoft Office برای آیفون

 

چگونه ایفون را از حالت ریکاوری خارج کنیم؟ ریکاوری ایفون را در مقاله ای مفصل توضیح دادیم.

 

برنامه تقویت حافظه Lumosity

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Lumos Labs, Inc
دسته‌بندی:‌ سلامتی، آموزش
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ ۴٫7
قیمت:‌ رایگان

این برنامه به عقیده سازندگانش، باعث می شود از آلزایمر و حواس پرتی در امان بمانید، با تنها نیم ساعت استفاده از این برنامه در روز، می توانید از پیری ذهن زودرس در امان باشید. این برنامه دارای بیش از 50 بازی و معمای سرگرم کننده است که می توانید بازی کنید و هم سرگرم شوید، هم برای سلامتی تان مفید است و هم تمرکزتان بالاتر می رود.

دانلود برنامه Lumosity برای آیفون

برنامه رتوش عکس و عکاسی Adobe Lightroom

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Adobe
دسته‌بندی:‌ عکاسی
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ ۴٫8
قیمت:‌ رایگان

یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش تصاویر، برنامه محبوب لایت روم است که نسخه گوشی آن هم در دسترس است و قابلیت های فراوانی برای ادیت عکس در اختیار کاربر قرار می دهد. این برنامه مانند برنامه فوتوشاپ ساخته همان کمپانی است که اکثر قابلیت های فتوشاپ را در قالب یک برنامه مخصوص گوشی برای شما فراهم می کند.
این برنامه دارای امکان تنظیم نور عکس به صورت حرفه ای، تغییر رنگ عکس ها در بهترین حالت ممکن، پاک کردن اجزای داخل عکس با ابزار هیلینگ و دیگر ابزار ادیت عکس مانند کراپف محو کردن و چرخاندن عکس است.

دانلود برنامه Adobe Lightroom برای آیفون

 ترفندهای عکاسی با گوشی اپل از طریق تنظیمات دوربین ایفون را در مقاله ای بررسی کردیم.

 

برنامه پخش ویدئو و آهنگ VLC

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: VideoLAN
دسته‌بندی:‌ مدیا و پخش
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 3٫4
قیمت:‌ رایگان

از برترین برنامه های پخش ویدئو برای آیفون ها برنامه Vlc است که توانایی پخش انواع فرمت های ویدئو را در آیفون دارد، همانطور که می دانید آیفون ها در پخش فرمت های مختلف ویدئویی ناتوان هستند و برای دیدن فیلم هایی با فرمت غیر از MP4 و MOV باید از پلیرهای جانبی استفاده کنید.
برنامه محبوب و معروف VLC که در ویندوز هم شاهد آن هستیم، می تواند فرمت های مختلف ویدئوها را در گوشی های آیفون اجرا کند. با این برنامه می توانید هم انواع ویدئوها را پخش کنید و هم از پخش موسیقی پشتیبانی می کند.

دانلود برنامه VLC برای آیفون

خرید تبلت

برنامه سریال و فیلم TV Time

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Whip networks
دسته‌بندی:‌ سرگرمی
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 4٫7
قیمت:‌ رایگان

اگر به فیلم و سریال علاقه دارید، حتما این برنامه به کارتان می آید. در این برنامه می توانید با انتخاب فیلم های مورد علاقه تان آن ها را به پروفایل خود اضافه کنید، تا اخبار مربوط به آن ها را دریافت کنید و افرادی که این فیلم ها را دنبال می کنند و مانند شما در فهرست مورد علاقه شان قرار داده اند، به شما معرفی می کند تا بتوانید تعامل کنید و حتی دوست شوید. این برنامه اینستاگرام فیلم و سریال ها است که پیشنهاد می کنیم اگر فیلم باز هستید، آن را از دست ندهید.
همچنین می توانید در مورد فیلم ها و شخصیت ها نظر بدهید، امتیاز بدهید و بحث کنید و نظرات افراد دیگر را بخوانید. همچنین اگر یک سریال در حال پخش باشد یا یک فیلم هنوز منتشر نشده باشد و شما آن را در لیست مورد علاقه خود قرار داده باشید، هر زمان که خبری درباره این فیلم یا سریال پخش شود و یا خود فیلم منتشر شود، به شما خبر می دهد.

دانلود برنامه TV Time برای آیفون

 

سریال های برتر Netfelix کدامند؟
بهترین سریال های نتفلیکس

 

برنامه پادکست Castbox

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Guru Network Limited
دسته‌بندی:‌ موسیقی و رادیو
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 4٫8
قیمت:‌ رایگان

آیفون به خودی خود دارای برنامه محبوب Podcast است که دارای کانال های فراوانی است، اما شاید از کانال های آن خسته شده باشید و محتوای مورد نظرتان در آن وجود نداشته باشد، بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم برنامه CastBox را دانلود کنید، این برنامه دارای بیش از 95 میلیون محتوا است که شامل محتوای صوتی، موج رادیویی و پلی لیست های اختصاصی کاربران می شود که می توانید از آن ها استفاده کنید.
این برنامه طبق علایق شما به شما پادکست پیشنهاد می دهد، به دلیل هوش بالای موتور جست و جوی این برنامه زمانی که یک کانال را سرچ می کنید و به یک پادکست گوش می دهید، این برنامه پادکست های مشابه را به شما پیشنهاد می دهد تا راحت تر به محتوای مورد علاقتان دست پیدا کنید.

دانلود برنامه Castbox برای آیفون

قیمت گوشی

برنامه آموزش زبان Duolingo

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Duolingo
دسته‌بندی:‌ آموزش
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 4٫7
قیمت:‌ رایگان

یادگرفتن زبان های مختلف از واجبات زندگی هر آدمی است، اگر به هر دلیل نمی توانید به کلاس های یادگیری زبان بروید، می توانید با دانلود برنامه دولینگو به راحتی هر زبان دیگری که می خواهید را یادبگیرید یا حتی به صورت همزمان چند زبان را آموزش ببینید. این برنامه کاملا رایگان است و هر زبان خارجی ای که مورد نظرتان است را می توانید انتخب کنید تا با دروس بسیار کوتاه و آسان، به سرعت زبان های مختلف را یادبگیرید.
به کمک این برنامه می توانید زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، چینی و دیگر زبان های جهان را فرابگیرید و با آزمون های مختلف آسان بدون نگرانی از قبول نشدن و هزینه های اضافی، خود را ارزیابی کنید و هر روز بهتر شوید. با خرید نسخه پلاس دولینگو می توانید جان بی نهایت در آزمون ها داشته باشید که خیلی پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است در شرایط سخت تر خود را آموزش دهید تا قدر لحظات را بدانید.

دانلود برنامه Duolingo برای آیفون

 

نرم افزار یادگیری زبان نیاز دارید؟ مطلب زیر را حتما بخوانید:
بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

 

برنامه ویرایش عکس Snapseed

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Google LLC
دسته‌بندی:‌ عکاسی
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 3٫9
قیمت:‌ رایگان

این برنامه از بهترین برنامه های ادیت عکس است که توسط کمپانی بزرگ گوگل  ساخته شده و یکی از مزایای بسیار مهم آن رایگان بودن آن است؛ به کمک این برنامه می توانید عکس ها را کراپ کنید، پرسپکتیو یا همان زاویه عکس ها را تغییر دهید، رنگ عکس ها را به صورت HDR عوض کنید و در زمان گرفتن خروجی، عکس ها را با بالاترین کیفیت ممکن ذخیره کنید.
این برنامه از بهترین برنامه های ادیت عکس برای گوشی های آیفون است که پیشنهاد می کنیم برای داشتن عکس های جذاب و زیبا، حتما این برنامه را نصب کنید.

دانلود برنامه Snapseed برای آیفون

برنامه ساخت استوری اینستاگرام Impresso

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Avcr, Inc
دسته‌بندی:‌ ویدئو و عکس
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 4.8
قیمت:‌ رایگان

اگر زیاد اهل شبکه های اجتماعی و ولاگری یا بلاگری هستید، نیاز به یک برنامه دارید تا عکس ها و ویدئوهایتان را خاص تر از دیگران به نمایش بگذارید، این برنامه کمک می کند تا با استفاده از بیشتر از 500 قالب ویدئو و عکس، محتوای خود را ادیت کنید و جذاب تر از حالت های معمولی به اشتراک بگذارید. این برنامه قابلیت حذف کردن اجزا از تصاویر را دارد اما پولی است برای داشتن آن باید ماهانه 10 دلاز هزینه کنید، اما به دلیل داشتن پلی لیست گسترده موسیقی می توانید از آهنگ مورد نظرتان در استوری ها استفاده کنید و با اضافه کردن متن و ایموجی و یا عکس، محتوای خود را خاص کنید.

دانلود برنامه Impresso برای آیفون

برنامه ساخت پادکست Anchor

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Spotify Ltd
دسته‌بندی:‌ موسیقی و ضبط صدا
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 4.9
قیمت:‌ رایگان

اگر اهل ساخت پادکست هستید، و یا به پادکست ها گوش می دهید، این برنامه می تواند بهترین برنامه برای شما باشد که در بازار برنامه های آیفون می توانید پیدا کنید. این برنامه توسط اسپاتیفای طراحی شده که می توانید به کمک آن پادکست ضبط کنید و با چندین هزار نفر به اشتراک بگذارید، یا حتی پادکست های دیگران را گوش کنید، به اشتراک بگذارید و از پادکست کار ها حمایت کنید. این برنامه این امکان را می دهد که تا چهار نفر همزمان صدا ضبط کنید، ترنزیشن و افکت به صدا ها اضافه کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید. پس از ساخت پادکست ها می توانید آن ها را به صورت کاملا رایگان در سرویس های معتبر مانند اسپاتیفای منتشر کنید.

دانلود برنامه Anchor برای آیفون

 

اپلیکیشن های ساخت پادکست برای گوشی های هوشمند را در مطلب زیر بیابید:
ساخت پادکست

 

برنامه ساخت رینگتون‌ و والپیپر RingTune

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Ringtones LP
دسته‌بندی:‌ موسیقی
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 4.5
قیمت:‌ رایگان

در این برنامه می توانید هم تصویر پس زمینه خود را انتخاب کنید و هم از میان چندین هزار رینگتون، آهنگ زنگ خود را انتخاب کنید. برنامه رینگتون آیفون این قابلیت را به شما می دهد که از بین چندین صدا، اهنگ زنگ خود را تعیین کنید و اگر آهنگ مورد نظر شما در این بین نبود، یا آهنگ مورد نظرتان را آپلود کنید و از آن به عنوان آهنگ زنگ استفاده کنید یا صدای خود را ضبط کنید و آن روی آهنگ پیام یا زنگ تان تنظیم کنید.

دانلود برنامه RingTune برای آیفون

برنامه ویجت Widgetsmith

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Cross Forward Consulting, LLC
دسته‌بندی:‌ تم و شخصی سازی
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 4.6
قیمت:‌ رایگان

در آپدیت ios 14 اپل امکان اضافه کردن ویجت به منوی آیفون ها را در دسترس قرار داده است و به همین دلیل برنامه Widgetsmith بهترین برنامه برای ساخت ویجت های مورد علاقه و کارآمدتان با رتبه 5 در اپ استور است. این برنامه باعث می شود بتوانید منوی آیفون خود را شخصی سازی کنید و برنامه های مفید و کاربردی گوشی تان را به صورت میانبر های جذاب و زیبا در منو تنظیم کنید، تا هم کاربری آن ها آسان تر و در دسترس تر شود و هم زیبایی گوشی شما بیشتر شود.

دانلود برنامه Widgetsmith برای آیفون

خرید هندزفری

برنامه انتقال فایل AirDroid

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: Sand Studio
دسته‌بندی:‌ کاربردی
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 4.5
قیمت:‌ رایگان

فرستادن فایل از آیفون به اندروید و یلا ویندوز برای بسیاری از افراد سخت است و نمی دانند چگونه با بالاترین سرعت فایل ها را انتقال دهند؛ برنامه Airdroid باعث می شود بتوانید با سرعت 20 مگابایت بر ثانیه فایل ها را بین آیفون و گوشی های اندرویدی و حتی ویندوز جا به جا کنید بدون هزینه اضافی و تبلیغات آزاردهنده درون برنامه ای. یکی از خوبی های این برنامه این است که می توانید بدون اینترنت و با متصل شدن توسط بلوتوث فایل ها را انتقال دهید.

دانلود برنامه AirDroid برای آیفون

برنامه مدیریت فضای ابری Total Files

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: App Ideas
دسته‌بندی:‌ کاربردی و مدیریت
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 4.7
قیمت:‌ رایگان

برنامه توتال فایلز بهترین برنامه برای مدیریت فایل ها است که به کمک آن می توانید فایل های PDF را باز کنید، فایل ها را مخفی کنید و آن ها را به فضای ذخیره سازی ابری منتقل کنید، با توجه به این که این برنامه از دراپ باکس، گوگل درایو و وان درایو پشتیبانی می کند. برای انتقال برنامه ها و فایل ها نیاز به دانلود دوباره آن ها نیست و فقط کافیست حساب های فضای ابری خود را به این برنامه متصل کنید.

دانلود برنامه Total Files برای آیفون

 

سایر فایل منیجر های آیفون را در مقاله بهترین فایل منیجر خواهید یافت.

 

برنامه کیبورد Swiftkey مایکروسافت

معرفی اپلیکیشن های کاربردی آیفون

سازنده: SwiftKey
دسته‌بندی:‌ کاربردی و شخصی سازی
امتیاز برنامه در اپ استور:‌ 4.7
قیمت:‌ رایگان

این برنامه باعث می شود محیط تایپ گوشی آیفون شما دگرگون شود، این برنامه از زبان فارسی و بسیاری از زبان های دیگر به صورت کامل پشتیبانی می کند و قابلیت تصحیح و پیشگویی کلمات فارسی آن بسیار خوب است. به کمک برنامه Swiftkey می توانید کلمات فارسی را هم با قابلیت Swipe تایپ کنید، یعنی انگشتان خود را روی کلمات بکشید و تایپ کنید. البته این برنامه چندین تم و محیط کاربری رایگان را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با نصب آن، گوشی آیفون خود را جذاب تر کنید.

دانلود برنامه Swiftkey برای آیفون

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/
ads
ads