داغ ترین ها :
اپل از Self Repair Service خود رونمایی کرد؛ پایان کار تعمیرکنندگان در آمریکا

اپل از Self Repair Service خود رونمایی کرد؛ پایان کار تعمیرکنندگان در آمریکا

اپل به تازگی از سرویس جدیدی با عنوان برنامه Self Repair Service رونمایی کرده که باعث شگفتی کاربران شده است. در حقیقت این کمپانی آمریکایی از یک برنامه خدماتی مربوط به تعمیر خودکار دستگاه‌های آیفون و مک رونمایی کرده و شرایط را به سود کاربران خود تغییر داده است. هم اکنون این شرکت در حال افزودن مدل‌های بیشتر به این برنامه خدماتی است.

 

لیست قیمت امروز گوشی های اپل را در سایت تکنولایف ببنید: آیفون

 

اپل از Self Repair Service خود رونمایی کرد

کسانی که نسبت به این برنامه اطلاعاتی ندارند، بهتر است بدانند برنامه Self Repair Service از سوی غول تکنولوژی آمریکا توسعه پیدا کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا محصولات اصلی را از شرکت خریداری کرده و سپس دستگاه‌های خود را با دستورالعمل‌های رسمی تعمیر کنند. در حال حاضر این برنامه خدماتی اپل شامل دستگاه‌های سری آیفون 12 و 13 در کنار نسل سوم آیفون SE می‌شود. بنابراین افرادی که به دنبال تعمیر دستگاه‌های خود هستند، می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

بد نیست بدانید که این برنامه اپل برای کسانی که تجربه زیادی در زمینه تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی دارند، بسیار مفید است. در فروشگاه تعمیر، کاربران می‌توانند نمایشگر، دوربین و حتی باتری را خریداری کنند. همچنین این شرکت قصد دارد یک برنامه تعمیر راه‌اندازی کند که شامل کتابچه‌های راهنما، قطعات و ابزارهایی برای تعمیر رایانه‌های مک با چیپست‌های اختصاصی برند همراه باشد.

 

آموزش استفاده از فایند مای آیفون:
چگونه با find my iphone كار كنيم

 

عکس گوشی آیفون 13 سبز رنگ

کاربران قبل از ثبت سفارش در وب سایت اپل باید دفترچه راهنمای تعمیر محصولات موردنظرشان را مرور کنند. بد نیست بدانید که اپل امکان اجاره دادن ابزارها را با قیمت مناسب برای کاربران خود در آمریکا مدنظر قرار داده است. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند ابزارهای تعمیر موردنیازشان را با قیمت 49 دلار اجاره کرده و در نهایت آن را بازگردانند؛ این ابزارها به صورت رایگان ارسال خواهد شد. در حال حاضر این برنامه اپل محدود به ایالات متحده آمریکا شده است، اما این کمپانی قصد دارد تا اواخر سال جاری میلادی، برنامه موردنظر خود را به سایر مناطق اروپا گسترش دهد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات اپل:
تشخیص اصل بودن شارژر ۲۰ وات اپل

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a7%d8%b2-self-repair-service-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%af/
ads
ads