داغ ترین ها :
اپل تاریخ مراسم آنلاین خود را مشخص کرد

اپل تاریخ مراسم آنلاین خود را مشخص کرد

کنفرانس جهانی توسعه‌ دهندگان اپل موسوم به WWDC امسال نیز به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود. این کنفرانس از تاریخ 7 ژوئن شروع می‌شود و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت. از این رو بازی Extravaganaz سالانه اپل یکبار دیگر کاملا مجازی می‌شود و همه توسعه‌دهندگان می‌توانند در این رویداد آنلاین به صورت رایگان شرکت کنند. در ادامه با تکنولایف همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را از این خبر جذاب در اختیارتان قرار دهیم.

مراسم آنلاین اپل (WWDC 2021)

اپل مدعی است که کنفرانس آنلاین سال گذشته “مشارکت در شکستن رکورد” را به خود اختصاص داده و همچنین وعده داده است که WWDC 2021 نیز باید همان موارد “با بینش منحصر به فرد در آینده iOS، iPadOS، MacOS، WatchOS و tvOS” را ارائه دهد. این شرکت در WWDC سال گذشته به جای شبکه‌های حضوری سنتی و عملی، از فیلم‌ها و جلسات آزمایشگاهی آنلاین برای شرکت کنندگان استفاده کرد. لازم به ذکر است این نوع عملکرد برای WWDC 2021 نیز برقرار می‌باشد. اپل حتی به “روش‌های جدید توسعه‌دهندگان برای تعامل با مهندسان و طراحان اپل برای یادگیری جدیدترین چارچوب‌ها و فناوری‌ها” نیز اشاره کرده است.
از آنجا که WWDC معمولا در مورد نرم‌افزار است، می‌توانید انتظار داشته باشید که اپل نسخه‌های بعدی MacOS، iOS و iPad OS را که شایعه شده است MacOS 12، iOS 15 و iPadOS 15 نامیده می‌شوند نیز اعلام کند. ما همچنین انتظار داریم که در این رویداد به آینده‌ی WatchOS 8 و tvOS 15 نیز اشاره شود. در WWDC معمولا به سخت افزار اشاره نمی‌شود، اما با شایعاتی که منتشر می‌شود، دیدن Macهای جدید سیلیکون اپل در رویداد امسال جای تعجب نخواهد داشت. به علاوه عکس اعلام کننده کنفرانس نیز دارای MacBook در جلوی Animoji می‌باشد که نشان می‌دهد این موضوع می‌تواند پس از اعلام M1 در سال گذشته مرحله بزرگ دیگری برای Mac باشد.

کنفرانس اپل
سوزان پرسکوت، معاون رئیس جمهور در روابط جهانی توسعه‌دهندگان و بازاریابی شرکتی و آموزشی گفت: “ما دوست داریم هر ساله توسعه‌دهندگان خود را در WWDC گرد هم آوریم تا از آخرین فناوری‌های خود مطلع شویم و آن‌ها را به مهندسان اپل متصل سازیم.” همچنین به صحبت‌های خود افزود: “ما در تلاشیم تا WWDC21 بزرگترین و بهترین رویداد آنلاین ما تا به امروز باشد و خوشحالیم که برای پشتیبانی از توسعه دهندگان اپل ابزارهای جدیدی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم، زیرا آن‌ها اپلیکیشن‌هایی را ایجاد می‌کنند که نحوه زندگی، کار و بازی ما را تغییر می‌دهند.”
از این رو توسعه‌‌دهندگان علاقه‌مند ایمیلی با اطلاعات اضافی برنامه دریافت می‌کنند. همچنین اطلاعات بیشتری از طریق برنامه Apple Developer در وب سایت Apple Developer به اشتراک گذاشته خواهد شد. دانشجویان همچنین می‌توانند از 18 آوریل برای چالش دانشجویی Swift ثبت‌نام کنند. امسال اپل دانشجویان را به کدگذاری صحنه‌های تعاملی در زمین بازی Swift دعوت می‌کند که در عرض سه دقیقه قابل تجربه است.

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در مطالب فوق اطلاعاتی را در رابطه با رویداد آنلاین اپل یا WWDC 2021 در اختیارتان قرار دادیم. در صورتی که تمایل دارید زودتر از سایرین به دیگر اطلاعات مربوط به این رویداد دست یابید، پیشنهاد می‌کنیم در خبرنامه سایت تکنولایف عضو شوید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%da%a9%d8%b1%d8%af/
ads
ads