داغ ترین ها :
اپل جایگاه خود در ترکیه را از دست داد

اپل جایگاه خود در ترکیه را از دست داد

بعد از بالا گرفتن تنش بین دولت های آمریکا و ترکیه، با اعلام رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کشور ترکیه، مردم تمام کالاهای آمریکایی را تحریم کردند که در این بین دلار آمریکا و محصولات کمپانی اپل در صدر لیست قرار داشتند.

همانطور که در بالا گفتیم بعد از درخواست رئیس جمهور ترکیه از مردم مبنی بر آنکه در جواب تحریم های دولت آمریکا محصولات اپل را تحریم کنند، ویدئو های بسیاری در یوتیوب و توئیتر  مبنی بر آنکه شهروندان ترک گوشی های آیفون خود را شکسته، آتش زده و حتی بعضی با گلوله به آن ها شلیک کرده اند، پخش گردید.

آیفون

این اختلافات بعد از دستگیری اندرو برنسون کشیش آمریکایی که ترکیه معتقد بود در جریان کودتای سال 2016 علیه دولت این کشور نقش داشته، بالا گرفته است. در یک سخنرانی دیگر، رجب طیب اردوغان به مردم خود اعلام کرد که می توانند از گوشی های هوشمند کمپانی سامسونگ و وستل ونوس به جای محصولات اپل استفاده کنند که با توجه به ویدئو های پخش شده می توان دریافت که مردم این کشور نیز از این موضوع استقبال کرده اند.

آیفون

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%ac%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%af/
ads
ads