داغ ترین ها :
اپل در بخش تولید مودم، به خود کفایی خواهد رسید

اپل در بخش تولید مودم، به خود کفایی خواهد رسید

مدتی است که دعوای حقوقی بین کوالکام و اپل به سوژه داغ رسانه ها مبدل شده و هر بار جزئیات بیشتری از این پرونده منتشر می شود و این موضوع تا جایی پیش رفته است که یک دادگاه در چین به دلیل این شکایت،  فروش گوشی های آیفون 6S تا X را در بازار های این کشور ممنوع کرده است و اگر این موضوع ادامه دار باشد، می تواند ضربه سنگینی را به این کمپانی وارد کند.

دادگاه اپل و کوالکام

کمپانی کوالکام ادعا کرده است که اپل قانون ثبت اختراع تراشه های این کمپانی را نقض کرده است و به همین دلیل از اپل شکایت کرده است. حال امروز خبر رسیده که اپل به دنبال آن است تا در این زمینه به خود کفایی رسیده و مودم مورد نیاز را خود تولید کند. این کمپانی چیپست و پردازنده گرافیکی محصولات آیفون را خود تولید می کند و اگر در بخش مودم ها نیز به خودکفایی برسد، بخش پردازنده گوشی های این کمپانی تا حدودی زیادی بومی خواهد شد.

گوشی ایفون

با توجه به اخبار منتشر شده در این رابطه، این احتمال دور از ذهن نخواهد بود که اپل مودم های ساخته شده را در گوشی های اپل سال 2020 بکار بگیرد. حال در رابطه با دادگاه بین کوالکام و اپل نیز باید به انتظار بنشینیم و ببینیم که در آخر کار کار رای دادگاه چه خواهد بود. تا به امروز دعواهای حقوقی زیادی بین کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند پیش امده است که قالبا حواشی زیادی را ایجاد می کند و به سوژه داغی برای رسانه ها مبدل می شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d8%af%d9%85%d8%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af-%da%a9%d9%81%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87/
ads
ads