داغ ترین ها :
سری سوم اپل واچ (Apple Watch Series 3) معرفی شد

سری سوم اپل واچ (Apple Watch Series 3) معرفی شد

همانطور که احتمالاً اطلاع دارید، امشب کنفرانس اختصاصی کمپانی اپل در اپل پارک برگزار شد. یکی از محصولات جذاب معرفی شده در این کنفرانس، اپل واچ جدید بود که در آن از قابلیت های جدید و جذابی استفاده شده است.

اپل، نام ساعت هوشمند جدید خود را Apple Watch Series 3 گذاشته است. جذابترین و هیجان انگیز ترین قابلیت موجود در این ساعت هوشمند، امکان استفاده از سیمکارت های LTE درون آن می باشد. با استفاده از این قابلیت، امکان پشتیبانی آن از اینترنت سیمکارت یا cellular نیز فراهم می باشد.  همچنین، در اپل واچ سری 3 از پردازشگرهای جدیدی استفاده شده است که باعث افزایش سرعت و بازدهی این ساعت خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیت های جدید درنظر گرفته شده برای اپل واچ نسل 3، پشتیبانی آن از اپل موزیک می باشد. بدین ترتیب، از این پس کاربران می توانند از گوش کردن به بیش از 40 میلیون آهنگ موجود بروی این سرویس لذت ببرند.

اپل واچ نسل 3 در دو نسخه شامل نسخه ای با پشتیبانی از cellular و نسخه ای با پشتیبانی از شبکه ی Wi-Fi با قیمت های 399 دلار و 329 دلار عرضه خواهد شد.

 

خرید اپل واچ سری سه را در سایت تکنولایف : قیمت اپل واچ سری ۳

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-%d8%b3%d8%b1%db%8c-3-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads