داغ ترین ها :
اپل واچ سری 8 با صفحه نمایشی بزرگتر در 2022 عرضه خواهد شد

اپل واچ سری 8 با صفحه نمایشی بزرگتر در 2022 عرضه خواهد شد

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که اپل علاوه بر استفاده از سخت‌افزاری توانمندتر در اپل واچ سری ۸ به دنبال افزایش ابعاد صفحه‌نمایش است. پس می‌توانیم امیدوارم باشیم که اپل واچ سری 8 با صفحه نمایش بزرگتر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

برای خرید و مشاهده قیمت اپل واچ به فروشگاه آنلاین تکنولایف مراجعه کنید.

 

اپل ازجمله شرکت‌هایی است که تولید و عرضه‌ی محصولات آن به شدت تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفت؛ اما کوپرتینویی‌ها نشان دادند که حتی وقوع حوادث بزرگی مانند همه‌گیری ویروس COVID-19 نمی‌تواند آن‌ها را از عرضه‌ی محصولات جدید باز دارد.

درواقع شرکت مطرح آمریکایی توانست محصولات خود را با موفقیت به بازار عرضه کند و برای معرفی و عرضه‌ی محصولات جدیدتر آماده می‌شود. راس یانگ، مدیرعامل شرکت DSCC که در زمینه‌ی تامین زنجیره‌ی قطعات مورد نیاز محصولات اپل فعالیت دارد، گفته که احتمالا اپل واچ سری 8 با صفحه نمایش بزرگتر روانه‌ی بازار خواهد شد.

در حال حاضر اپل واچ سری ۷ در دو سایز صفحه‌نمایش به بازار عرضه می‌شود که شامل ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری می‌شوند. اپل واچ سری ۶ نیز در دو مدل به بازار عرضه شد که البته سایز صفحه‌نمایش آن‌ها کمی از سری ۷ کوچک‌تر بود.

با این حال، آنچه گزارش‌ها نشان می‌دهند، اپل واچ سری ۸ احتمالا از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از ۴۵ میلی‌متر برخوردار خواهد بود. در این بین گزارش‌هایی نیز وجود دارد که اپل واچ سری ۸ دارای سه مدل خواهد بود.

چندی پیش، مینگ‌چی کو، افشاگر سرشناس که اطلاعات موثقی را تاکنون در مورد محصولات اپل منتشر کرده است، گفته که اپل واچ سری ۸ دارای قابلیت‌های بیشتر در زمینه‌ی نظارت بر سلامت فردی خواهد بود. ازجمله ویژگی‌های جدید نیز می‌توان به کنترل میزان حرارت بدن اشاره کرد. حالا باید منتظر خبرهای بیشتر درباره اپل واچ جدید شرکت اپل باشیم. ساعت هوشمندی که علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد و محصول پرفروشی هم به‌حساب می‌آید. احتمالا این محصول در شهریور ماه سال آینده معرفی خواهد شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-%d8%b3%d8%b1%db%8c-8-%d8%a8%d8%a7-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%aa%d8%b1/
ads
ads