داغ ترین ها :
اکانت ظرفیتی چیست و اکانت های ظرفیتی PS5 چگونه کار می‌کند؟

اکانت ظرفیتی چیست و اکانت های ظرفیتی PS5 چگونه کار می‌کند؟

اگر اهل بازی‌های ویدیویی بوده و از کاربران کنسول‌های مخصوص گیم باشید، حتما اصطلاح اکانت ظرفیتی به گوش‌تان خورده است. اما اکانت ظرفیتی چیست و اکانت های ظرفیتی PS5 چگونه کار می‌کند؟ ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را در خصوص اکانت‌های ظرفیتی پلی‌استیشن 5 با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور رفتن به سراغ بازی‌های ویدیویی و سرگرم شدن نیز به امری بسیار پرهزینه تبدیل شده و برای خرید نسخه اورجینال بازی‌ها یا تهیه اکانت PS Plus باید حسابی خرج کنیم. اما گیمرها می‌توانند به لطف اشتراک گذاری اکانت ظرفیتی PS5 با هزینه کمتر موفق به تجربه بازی‌های مختلف شوند. حالا بیایید بگوییم اکانت‌های ظرفیتی پلی استیشن 5 در واقع چه هستند.

 

انواع پلی استیشن 5 را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید PS5

اکانت‌های ظرفیتی پلی‌ استیشن 5

اکانت ظرفیتی چیست و اکانت های ظرفیتی PS5 چگونه کار می‌کند؟

ممکن است در یک خانواده (معمولا در خارج از کشور) چند کنسول PS5 وجود داشته باشد و از همین رو خرید یک بازی یکسان روی چند اکانت در چنین مواقعی برای افراد منطقی نیست. از آن جایی که ممکن است دو نفر همزمان قصد تجربه یک بازی را داشته باشند، حسابی به دردسر می‌افتند و باید یکی راضی شود که زمان دیگری را به آن اثر اختصاص دهد.

شرکت سونی نیز برای رفع چنین مشکلاتی و راحت کردن کار کاربران سیستمی ارائه داده که به گیمرها اجازه می‌دهد دست به اشتراک گذاری اکانت ظرفیتی PS5 بزنند. در این حالت کاربر می‌تواند اکانت خود را به افراد دیگر به اشتراک بگذارد تا آن‌ها نیز بتوانند از بازی‌ها استفاده کنند.

 

پیشنهاد مطالعه:
ساخت اکانت پلی استیشن

 

اکانت‌های ظرفیتی پلی استیشن 5 چگونه کار می‌کنند؟

اکانت ظرفیتی چیست و اکانت های ظرفیتی PS5 چگونه کار می‌کند؟

اکانت‌های ظرفیتی پلی‌استیشن 5 به سه حالت تقسیم می‌شوند. اکانت ظرفیت یک، ظرفیت دو و ظرفیت سوم هر کدام ویژگی‌ها مخصوصی دارند. در این شرایط در واقع یک کاربر بازی‌ها تهیه می‌کند و آن‌ها را در قالب اکانت‌های ظرفیتی پلی‌استیشن 5 با سایر گیمرها به اشتراک می‌گذارد. در ادامه بیشتر شما را با حالت‌های مختلف اکانت‌های ظرفیتی PS5 آشنا می‌کنیم:

 

 

اکانت ظرفیت یک برای PS5

در این حالت که هزینه کمتری روی دست گیمر می‌گذارد، می‌توانید به صورت آفلاین بازی‌های مورد نظرتان را تجربه کنید. با تهیه این اکانت برخلاف 2 مورد دیگر قادر به فروش مجدد اکانت نخواهید بود.

اکانت ظرفیت دوم برای PS5

در این حالت علاوه بر امکان تجربه آفلاین بازی‌ها، کاربر می‌تواند به صورت آنلاین نیز بازی کند. این مورد محدودیت فروش اکانت را نخواهد داشت و بدون مشکل در هر زمانی می‌توانید آن را به کاربر دیگری واگذار کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
وصل کردن هدفون به ps5

 

اکانت ظرفیت سوم برای PS5

در این حالت کنسول باید همواره به اینترنت متصل باشد و شما نمی‌توانید بازی‌ها را به صورت آفلاین تجربه کنید. البته این بدان معنا نیست که نمی‌توان بخش تک‌نفره بازی‌ها را تجربه کرد و فقط باید به سراغ بخش چند نفره رفت، بلکه صرفا باید کنسول به اینترنت وصل باشد تا هر چند دقیقه یک بار سونی بتواند از کارکرد قانونی اکانت شما باخبر شود.

این بود هر آن چه باید درباره اکانت‌های ظرفیتی پلی‌استیشن 5 می‌دانستید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره کنسول نسل نهمی سونی چیست؟ آیا شما نیز برای تجربه بازی‌های ویدیویی روی کنسول به سراغ اکانت‌های ظرفیتی رفته‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

4 نظر

  1. ارمان

    سلام اگر اکانت ظرفیت یک بگیریم و به اینتر نت وصل باشم فقط بازی قفل میشود یا کنسول ؟و اگر ظرفیت یک خریدیم بازم میشه بازی های انلاین کرد ؟

    1. کیارش

      پاسخ به ارمان

      سلام لطفا جواب بدید از کجا بفهمم اکانت دزدی یا هکی نیست فروشنده به من میگه اکانت ظرفیت ۲ هست اما میگه فقط از یه اکانت بازی کن اما رو ps5 کلی اکانت دیگه هست چرا؟
  2. ماهان

    سلام ممنونم از شما و سایت خوبتون
    یه سوال چه تعداد اکانت ظرفیتی میشه رو کنسول داشت ؟
    و اینکه اگه تعدادشان زیاد بشه ممکنه کنسول بن بشه؟

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به ماهان

      شما به هر تعدادی که می‌خواید می‌توتنید روی کنسول اکانت درست کنید یا اکانت ظرفیتی داشته باشید. فقط اگه اکانت ظرفیتی شما هکی باشه یا دزدی باشه یا خلافی کرده باشد، این احتمال هست که هم اکانت بن بشه و هم کنسول
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa%db%8c-ps5/
ads