داغ ترین ها :
گوشی اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن معرفی شد

گوشی اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن معرفی شد

شرکت سونی به شکل غیرمنتظره‌ای گوشی اکسپریا 10 مارک 3 لایت را معرفی کرد. این گوشی فعلا در کشور ژاپن عرضه شده و مشخص نیست که آیا در کشورهای دیگر عرضه می شود یا خیر.

مشخصات سخت افزاری اکسپریا 10 مارک 3 لایت

گوشی سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه microSD هم بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که این گوشی از ۶ گیگابایت رم هم برخوردار شده. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی جدید سونی تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و البته از ویژگی eSIM هم بهره می‌برد.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی Xperia 10 III Lite از رادیو FM پشتیبانی می‌کند و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم روی آن دیده می‌شود.

 

برای خرید گوشی موبایل از سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف دیدن فرمایید.

 

گوشی Xperia 10 III Lite از صفحه نمایش ۶ اینچی با وضوح تصویر 1080+ بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که این صفحه نمایش از پنل OLED برخوردار است که روی آن یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود. سونی برای این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون 690 استفاده کرده و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار داده است. باتری این گوشی از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی سونی از گواهی IP68 هم بهره می‌برد.

صفحه نمایش اکسپریا 10 مارک 3 لایت

مشخصات صفحه نمایش اکسپریا 10 مارک 3

دوربین اصلی این گوشی از یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است. در کنار آن هم یک دوربین تله با حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شوند. به گفته شرکت سونی این گوشی با قیمتی نزدیک به ۴۲۵ دلار در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی راهی بازار می‌شود.

سهم بازار موبایل سونی در طول سال‌های گذشته به شدت کاهش پیدا کرده و گوشی‌های این شرکت در کشورهای کمی راهی بازار می‌شوند. به همین دلیل Xperia 10 III 3 Lite هم تنها در کشور ژاپن عرضه می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-10-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-3-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa/
ads
ads