داغ ترین ها :
28 آبان منتظر تراشه جدید سامسونگ باشید

28 آبان منتظر تراشه جدید سامسونگ باشید

شاید بتوان سامسونگ را یکی از بزرگ‌ترین سازندگان تراشه‌ها برای گجت‌های قابل حمل دانست. درواقع علاوه بر اینکه مراحل طراحی توسط شرکت کره‌ای صورت می‌گیرد، بلکه انواع مدل‌های  تراشه جدید سامسونگ در کارخانه‌های این شرکت به تولید انبوه می‌رسند.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

اصولا شرکت‌هایی مانند کوالکام یا اپل بیشتر روی زمینه‌ی طراحی تمرکز دارند و تراشه‌های سری اسنپدراگون یا سری A را توسعه می‌دهند؛ اما وظیفه‌ی تولید چنین تراشه‌هایی به شرکت‌هایی مانند سامسونگ و TSMC سپرده می‌شود.

در هر صورت، گزارش‌هایی وجود دارد که سامسونگ در ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) می‌خواهد تراشه‌ی جدیدی را معرفی کند. در مورد محصول مدنظر نیز گزارش‌هایی منتشر شده و درواقع انتظار می‌رود تراشه جدید سامسونگ با نام اگزینوس 1280 معرفی شود. البته سران شرکت کره‌ای هنوز چنین موضوعی را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

گفته شده در رویداد مدنظر، سامسونگ تراشه‌ای را معرفی می‌کند که جانشین اگزینوس 1080 خواهد بود. چنین موضوعی در حالی رقم می‌خورد که بسیاری از کاربران منتظر تراشه‌ی اگزینوس 2200 هستند؛ تراشه‌ای که طی همکاری سامسونگ با AMD ساخته می‌شود و درواقع شرکت AMD وظیفه‌ی طراحی و تولید پردازنده‌ی گرافیکی را به عهده خواهد داشت.

تراشه جدید سامسونگ اگزینوس 1280

در این بین، گفته شده که تراشه جدید سامسونگ یعنی اگزینوس 1280 برای محصولات میان‌رده در نظر گرفته شده است؛ محصولاتی که می‌توانند از توان پردازشی اگزینوس ۱۲۸۰ برای هرچه بهتر اجرا کردن بازی‌های اندرویدی کمک بگیرند و درواقع توان پردازشی قابل توجهی را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

در حال حاضر بخش قابل توجهی از تراشه‌های سری اگزینوس در محصولات سامسونگ یعنی سری گلکسی استفاده می‌شود. با این حال، برخی از برندهای چینی از مشتریان قدیمی سامسونگ هستند و درواقع تراشه‌های شرکت کره‌ای را در گوشی‌های هوشمند و تبلتشان استفاده می‌کنند.

با این حال، انتظار می‌رود شرایط برای اگزینوس ۱۲۸۰ کمی متفاوت باشد و شاهد باشیم که برندهای بیشتری به سراغ آن، به خصوص بردار بزرگ‌تر این تراشه یعنی اگزینوس 2200 بروند؛ تراشه‌ای تمام عیار که حتی می‌تواند از پس اسنپدراگون 898 کوالکام نیز برآمده و از جنبه‌های مختلف مانند توان پردازشی گرافیکی، راندمان بالاتری داشته باشد.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
عکس جدید A53 5G را مشاهده کنید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%da%af%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b3-1280-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads