داغ ترین ها :
ایرپاد 3 اپل همراه با طراحی جدید و پشتیبانی از Spatial Audio معرفی شد

ایرپاد 3 اپل همراه با طراحی جدید و پشتیبانی از Spatial Audio معرفی شد

ایرپاد 3 شرکت اپل با طراحی متفاوت نسبت به نسل پیشین و برخورداری از ویژگی‌های متعدد مانند پشتیبانی از مگ‌سیف روانه‌ی بازار می‌شود. در میان گجت‌های مختلف اپل می‌توان گفت که ایرپادها توانسته‌اند از طرفداران بسیاری برخوردار شوند؛ به صورتی که در حال حاضر از محصولات پرفروش کوپرتینویی‌ها محسوب می‌شوند. با این حساب دور از انتظار نیست که بخشی از کنفرانس خبری اپل به معرفی نسخه‌ی جدیدی از ایرپاد تعلق بگیرد.

 

امکان خرید انواع هندزفری اپل از سایت تکنولایف دیدن کنید: ایرپاد اپل

 

آخرین نسخه از ایرپاد در بهار سال ۲۰۱۹ معری شد. دومین نسل از ایربادهای واقعا بی‌سیم اپل امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دادند که شامل همگام‌سازی سریع‌تر با دستگاه‌های دیگر، تعامل بهتر با دستیار هوشمند سیری و شارژ بی‌سیم می‌شود.

ایرپادز 3 اپل

با این حال، اپل عجله‌ای برای معرفی مدل جدید نکرد و درواقع بیش از دو سال طول کشید تا ایرپاد 3 معرفی شود. البته به نظر می‌رسد که نسل سوم ایرپاد ارزش صبر کردن را داشته و ایرپاد 3 همراه با طراحی به‌روزشده، Spatial Audio، تنظیم تنها با یک تاچ و Adaptive EQ به بازار راه خواهد یافت.

برخورداری از گواهی IPX4 به ایرپاد 3 اجازه می‌دهد که در برابر نفوذ قطرات آب به درون هدست مقاومت کند. علاوه بر اینکه تعامل هرچه بهتر با دستیار هوشمند سیری رخ خواهد داد، هدست جدید اپل از حسگری برای شناسایی پوست کاربر برخوردار است. این حسگر در صورتی که یکی از هدست‌ها از گوش کاربر برداشته شد، پیامی را به ایرباد 3 برای متوقف ساختن پخش موسیقی ارسال می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هندزفری و ایرپاد

 

کیس شارژ ایرپاد 3 اپل

عمر باتری ایرباد 3 با هر بار شارژ کامل به ۶ ساعت پخس موسیقی می‌رسد. محصول جدید اپل در استفاده‌ی معمولی نیز عمری ۳۰ ساعتی البته با استفاده از جعبه‌ی شارژ خواهد داشت. نسل سوم ایرپاد علاوه بر اینکه از شارژر مگ‌سیف برخوردار خواهد بود به قابلیت تنظیم با یک اشاره نیز مجهز شده تا کاربر بتواند با لمس بدنه‌ی هدست، ایرباد را به دستگاه‌های مختلف اپل متصل کند.

ایرباد 3 دارای ویژگی Spatial Audio و حسگر تشخیص حرکت سر کاربر نیز خواهد بود. چنین ویژگی اجازه می‌دهد زمانی که کاربر در تماس گروهی فیس‌تایم قرار داشت، صدای افراد را با توجه به جهتی که نسبت به صفحه‌نمایش قرار دارند، بشنود. چنین اقدامی باعث می‌شود که کاربر از تعامل بالاتری با اعضای حاضر در تماس گروهی برخوردار شود.

ایرپادز 3 اپل معرفی شد

برخورداری از کدک AAC-ELD نیز کمک می‌کند که کیفیت گفتگوها در مکالمات افزایش یابد. طراحی میکروفون‌ها نیز به گونه‌ای است که می‌تواند صدای باد را تا حد قابل توجهی حذف کند. باید گفت که اپل در نسل سوم ایرپاد از امکاناتی استفاده کرده که بیشتر در محصولات بالارده‌تر و البته با قیمتی بیشتر مشاهده می‌شود؛ برای مثال می‌توان به Adaptive EQ اشاره کرد که تاثیر مستقیم بر کیفیت مکالمات و پخش صدا دارد.

کوپرتینویی‌ها در نظر دارند نسل سوم ایرپاد را با برچسب قیمت ۱۷۹ دلار در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) به بازار عرضه کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d9%be%d8%a7%d8%af-3-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads